سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۷

رییس شورای اسلامی شهرقزوین؛

مدیریت شهری به تکالیف خود در روکش بودجه توجه جدی نماید

مدیریت شهری قزوین هنوز مساله روکش بودجه و عمل به تکالیف خود در این حوزه را جدی نگرفته است.

 علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که بادستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد اظهار کرد:کاری که باید مدیریت شهری در موضوع روکش بودجه انجام دهد به دلیل انجام ندادن و روی زمین ماندن توسط همکاران شورا بررسی می شود،  با این حال نیز می بینیم که بی توجهی به تکالیف مندرج در روکش بودجه توسط مدیریت شهری صورت می گیرد.
 
 وی افزود: بارها گفته ایم در مدیریت شهری قزوین شاهدمدیریت کاریکاتوری هستیم چرا که در حال حاضر تمام اهتمام شهردار برای اجرای کمربندی آیت اله باریک بین است و از پروژه های دیگری که در روکش بودجه تکلیف شده است غافل مانده است .
 
 فرمانی در بخش دیگری از این جلسه به بررسی لوایح معاونت حل ونقل و ترافیک اختصاص داشت تصریح کرد: درموضوع ساماندهی ترافیک باید فرهنگسازی مناسبی انجام  و سازمان فرهنگی ورزشی ایفای نقش کند اما متاسفانه نمود خاصی در این حوزه نمی بینیم.
 
 وی در ادامه در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه خرید خدمات بهره برداری از دو سامانه سیار خودروی ثبت تخلفات در شهر گفت: اینکه در سطح شهر تخلفات شهروندان در حوزه ترافیک را مشاهده می کنیم باید سرچشمه تخلفات را بیابیم و گرنه با تصویب این گونه لوایح تبدیل به شورای شهرداری خواهیم شد نه شورای مردم .
 
 به گفته فرمانی وقتی از مهندسی ارزش صحبت می شود تمامی  جوانب کار و پروژه ها باید تعیین شود و سپس نسبت به اجرای آنها اقدام نمود اما متاسفانه این مهم اصلا مورد توجه قرار نمی گیرد .
 
 وی همچنین در خصوص لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری پنج هکتار از سایت پاکسار به شرکت  شهر صنعتی البرز گفت: با این لایحه مشروط به اینکه شهرداری در هزینه کرد سایت هیچ دخل و تصرفی نداشته باشد و ورود و خروج سایت به طور جداگانه صورت گیرد و تنها با اعطای زمین موافقت می شود.
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط