یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵

نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکیدکرد؛

شهرداری در احداث بوستان قرادآباد کم کاری می کند/ لزوم توجه بیشتر وحمایت جدی تر از جامعه تاکسیرانی قزوین

مدیریت شهری قزوین به جامعه تاکسیرانی که جزو عائله شهرداری هستند کم توجه است و ضرورت دارد این مهم به صورت جدی تر پیگیری شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکسیرانی ویترین خدمات شهری و جزو بدنه شهرداری و عائله ماست اما متاسفانه آن طور که شایسته است ازسوی مدیریت شهری قزوین مورد توجه وحمایت قرار نمی گیرد.
 
وی ادامه داد: این جامعه دارای مشکلات زیادی هستند و لازم است تا برای این قشر خدمات خوبی در زمینه های مختلف فرهنگی ورزشی و مساعدت های دیگری از جمله مساعدت به تعاونی تاکسیرانان و تکمیل مرکز خدمات آنان  داشته باشیم.
 
 حق شناس با انتقاد از محروم شدن پرسنل و جامعه تاکسیرانی از خدمات سالن ورزشی شهیدان کافی خاطر نشان کرد: شهرداری قزوین برای برخی از پروژه ها که جزو وظایف ذاتی اش هم نیست میلیاردها تومان اعتبار هزینه می کند اما در موضوعاتی مانند تعاونی تاکسیرانان و توجه به این قشر زحمتکش  تنگ نظری دارد .
 
وی همچنین در خصوص واگذاری سالن ورزشی سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی  و ضمن مخالفت با این لایحه گفت: در این واگذاری عایدات زیادی نصیب شهرداری نخواهد شد ؛لذا باید در راستای رضایت مندی عائله شهرداری بتوانیم از ظرفیت این سالنهای ورزشی برای خود پرسنل استفاده نماییم و شیوه مدیریت جدیدی را دراین حوزه رقم بزنیم.  
 
 نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین ، در ادامه سخنانش گریزی به وضعیت پروژه بوستان قراد آباد زد و گفت: شهرداری قزوین در موضوع تملک و احداث بوستان قرادآباد کم کاری می کند .در بررسی روکش بودجه تکالیفی برای مدیریت شهری تعیین شده است اما ضعف مدیریت شهری درکسب در آمد و توزیع  حکیمانه بودجه  باعث شده  در بسیاری از موارد مثل باغ پارک قراد آباد هیچ پیشرفتی  صورت نگرفته است که قطعا گزارش آن در فرصت مقتضی در صحن اعلام خواهد شد .
 
 حق شناس همچنین تاکید کرد: حتما در جلسه ای گزارشی از روند بررسی روکش بودجه از جمله افق مدنظر،عملکرد شهرداری و تکالیفی که برای مدیریت شهری تعریف شده است را ارایه خواهم داد .
 
رییس کمیسیون شهرسازی ،خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین  در بخش دیگری از این جلسه به گزارش کمیسیون متبوع خود پرداخت ولوایح مربوطه را برای تصمیم گیری نهایی در صحن شورا را قرائت نمود.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط