دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۶

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

معرفی مفاخر و هنرمندان شهر قزوین در فضاهای تبلیغاتی شهر/مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار برگزار می شود

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف برگزاری انتخابات هیات رییسه این کمیسیون و پیش بینی برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف برگزاری  انتخابات هیأت رییسه این کمیسیون و بررسی برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار با حضور اعضای این کمیسیون و برجی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مهرابی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و خلج مسؤل روابط عمومی زیباسازی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ پس از برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون ، قاسم اللهیاری رییس این کمیسیون در این جلسه ضمن تقدیر از تلاس اصحاب رسانه در انعکاس و امر اطلاع رسانی از تدارک و پیش بینی برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار خبر داد.

وی همچنین از اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در نصب پیام های تبریک روز خبرنگار در سطح شهر تقدیر و تاکید کرد: لازم است تا چند فضای تبلیغاتی ثابت برای معرفی مفاخر و هنرمندان شهر قزوین در نظر گرفته شود و متناسب با مناسبت‌های تقویمی برای معرفی مفاخر هر حوزه اطلاع رسانی آن صورت گیرد.

به گفته وی، همچنین می توان به مناسبت روز خبرنگار چند فضای تبلیغاتی را برای معرفی پیشکسوتان این عرصه را در نظر گرفت.

بر اساس این گزارش؛ پیشنهاداتی از قبیل بازدید خبرنگاران رسانه ها از پروژه های در حال اجرای شهرداری قزوین و تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه شورا و  مدیریت شهری قزوین مطرح گردید و مقرر شد پیش بینی های نهایی برای برگزاری مراسم درخور و شایسته این قشر انجام شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط