یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

فرمانی ،

لزوم تغییر و تحول جدی در مدیریت شهری قزوین/ تدارک شورای شهر برای تجلیل از مقام خبرنگار

اعضای شورا با همت جهادی و تلاش مضاعف باید به دنبال تغییر و تحولات باشند تا در نهایت شاهد تغییر و تحولات جدی در مدیریت شهری باشیم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ؛ علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که بادستور کار انتخاب اعضای کمیسیونهای تخصصی شورا برگزار شد اظهار کرد: اعضای شورا همت، وقت و برنامه‌ریزی‌شان را در حوزه شورا منسجم‌تر کنند تا بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان در جهت عمل به وعده ها ارایه نماییم .
 
وی  همچین در بخش دیگری از سخنانش ضمن فرا رسیدن روز خبرنگار این روز را به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قزوین با همکاری مدیریت شهری قزوین برنامه ای را برای تجلیل از خبرنگاران به ویژه فعالین حوزه شورا و مدیریت شهری در نظر گرفته است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد .
 
وی همچنین از انعکاس اخبار رسانه ها در ایام دهه اول محرم و ایام تاسوعا و عاشورا حسینی قدردانی نمود.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در ابتدای این جلسه در سخنانی به سالروز شهادت سرلشگر خلبان عباس بابایی اشاره نمود و یادوخاطره این شهید بزرگ و سرافراز اسلام را گرامی داشت .همچنین یاد وخاطره مرحومه صدیقه حکمت همسر بزرگوار این شهید و عضو فقید شورای اسلامی شهرقزوین گرامی داشته شد.
 
وی همچنین به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از انقلاب فرهنگی اشاره داشت و این روز را به تمامی جهاد گران جهاد دانشگاهی تبریک گفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط