یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۸

حسین صلح جو:

بوستان ویژه کودکان اوتیسم در قزوین احداث شود/ لزوم ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر درقزوین

مدیریت شهری قزوین به دنبال برنامه ریزی برای احداث یک بوستان برای کودکان اوتیسم در قزوین باشد .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد با بیان این مطلب اظهار کرد: پیشنهاد می شود برای خانواده هایی که دارای فرزند اوتیسم هستند یک پارک ویژه این کودکان با وسایل ورزشی ویژه احداث شود
 
وی در ادامه بااشاره به حضور اعضای شورا در مرکز ۱۳۷ شهرداری و رسیدگی به مشکلات آنان گفت: حضور اعضای شورا در مرکز ۱۳۷ که شنونده مطالبات و سوالات شهروندان است  از کارهایی است که می تواند رضایت شهروندان را جلب کند.
 
به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ،حدود ۱۲ درصد تماس ها با سامانه ۱۳۷ در خصوص سد معبر است که ضرورت دارد برای ساماندهی این موضوع تدیبر شود.
 
صلح جو با بیان اینکه واحد اجراییات شهرداری باید مجهزبه امکانات جدید و تکمیل نیروی انسانی شود افزود: برای تجهیز و تکمیل نیروهای رفع سد معبر و تهیه خودرو نیز بایستی اقدام شود.
                                    
وی همچنین بر  لزوم پای کار بودن دستگاههای انتظامی و قضایی و همکاری با شهرداری قزوین در رفع سد معبر  تاکید نمود.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگر  این جلسه تعطیلی پیام شهر را خواست خود شورای اسلامی شهر از شهردار قزوین دانست و گفت: در همین صحن علنی شورا به شهردار تاکید شد که پیام شهر تعطیل شود.
 
صلح‌جو با یادآوری اینکه رئیس شورای سیاست‌گذاری پیام شهر رئیس کمیسیون فرهنگی شوراست، تصریح کرد: ۲ سال است که در این زمینه جلسه نگذاشتیم و ما باید پیگیری کنیم و جلسه بگذاریم و برای این نشریه خط مشی و سیاست گزاری کنیم .

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط