سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۰

ولی چگینی،

لزوم توجه به اجرای پروژه های سرمایه گذاری کوچک مقیاس در قزوین/ پمپ بنزین های کم جا در شهر احداث شود

مدیریت شهری قزوین در سازمان سرمایه گذاری به دنبال اجرای پروژه های کوچک مقیاس با بازدهی بالا و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان باشد .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری قزوین  به دنیال پروژ های بزرگ مقیاس است که هم زمان وهم اعتبار زیادی می برد و در این دوسال باقی مانده از عمر شورا نیز مطمئنا به نتیجه نخواهد رسید لذا  بهترین اقدام در راستای ایجاد امیدو انگیزه میان مردم ،اجرای پروژه های کوچک مقیاس  در حوزه سرمایه گذاری می باشد .
 
 وی با بیان مطالبات خود در زمینه پروژه های  سرمایه گذاری در شهر قزوین گفت: راه اندازی و ایجاد زیر ساخت برای ایجاد خیابان غذا در جاده سلامت یکی از پیشنهاداتی است که مطرح نموده ام  که در اثر اجرای آن باعث ایجاد اشتغال و افزایش جاذبه در منطقه و افزایش امید ونشاط در میان شهروندان خواهد شد.
 
رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین ،بر لزوم ایجاد برند سازی و اقدامات شاخص در شهر قزوین در پروژه های سرمایه گذاری تاکید نمود و افزود: احداث پمپ بنزین های کم جا در نقاط  محتلف شهری به ویژه نقاط شمالی شهر که کمبود جایگاه سوخت دارند می تواند باعث رضایت شهروندان شهروندان شود لذا تاکید شده که تا پایان سال این پروژه اجرایی شود .
 
 چگینی خاطر نشان کرد: در پروژه های سرمایه گذاری تنها نباید به فکر منافع شهرداری باشیم لذا اگر یک خدمت خوب به شهروندان ارایه شود و رضایت آنان حاصل شود شهر و شهرداری منافع خود را کسب خواهند کرد، به عنوان نمونه احداث بوستان از ابتدا تا انتها برای شهرداری هزینه است اما به منظور رفاه حال شهروندان وخدمت رسانی این پروژه  ها را اجرایی می کند لذا در پروژه های سرمایه گذاری نیز شهرداری نباید به دنبال سود 100 درصدی از پروژه ها باشد.
 
 به گفته وی تجهیز پلهای عابر پیاده به آسانسور و پله برقی،افزایش مراکز تفریحی و سرگرمی،احداث مراکز ورزشی مختص بانوان،احداث شهرک پزشکان،احداث پارکینگهای طبقاتی در هسته مرکزی شهر،احداث سالن کنسرت وهمایشه،احداث مجتمع هی خدماتی و هتل ازجمله موارد بسیار مهمی هستند که از سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین مطالبه شده است .
 
 این عضو شورای اسلامی شهرقزوین ، همچنین در پایان سخنانش بر لزوم تعیین تکلیف سبزه میدان مینودر تاکید نمود و گفت:باید برای این پروژه که سالها مسکوت مانده است تدبیر شود و طرح ویژه ای برنامه ریزی شود تا هم مشکل ساکنین حل شود و هم رضایت شهروندان حاصل شود.
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط