یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۸

اللهیاری،

تعطیلی پیام شهر کار اشتباهی بود/ تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری

اگر پیام شهر به صورت دائمی تعطیل شده، کار اشتباهی رخ داده و اگر این تعطیلی مقطعی و برای اصلاح امور بوده، باید این موضوع به شورا اعلام می شد که تاکنون هیچ موردی از سوی شهرداری به ما اعلام نشده است.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد پیرامون تعطیلی نشریه پیام شهر اظهار کرد : قاعدتا تصمیم‌گیری درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی پیام شهر در اختیار شورای اسلامی شهر و سیاست‌گذاری این نشریه هم باید در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تدوین شود و تصمیم‌گیریی درباره فعالیت یا عدم فعالیت این رسانه از اختیارات شورای شهر است.
 
وی ادامه داد: اگر پیام شهر به صورت دائمی تعطیل شده، کار اشتباهی رخ داده و اگر این تعطیلی مقطعی برای اصلاح امور انجام شده، باید این موضوع به شورا اعلام می شد که تاکنون هیچ موردی از سوی شهرداری به ما اعلام نشده است.
 
 اللهیاری خاطر نشان کرد: در مورد افرادی که در پیام شهر فعالیت می‌کنند، نمی‌توانیم نظری بدهیم، ولی درباره کلیات اینکه باید چه سیاستی را برای پیام شهر اتخاذ کنیم و اینکه این نشریه به صورت برخط یا مکتوب فعالیت کند، در شورای سیاستگذاری نشریه در کمیسیون فرهنگی در این خصوص تصمیم گیری می شود.
 
 وی تاکید کرد: از مدیر روابط‌عمومی شهرداری قزوین خواسته شده تا درباره اتفاقات پیام شهر گزارشی آماده کنند و در جلسه آتی کمیسیون فرهنگی شورا این موضوع بررسی خواهد شد .
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در  بخش دیگری از سخنانش به ارایه گزارش عملکرد کمیسیون متبوع خود پرداخت و گفت: در جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی مواردی از قبیل برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرلشگر  شهید بابایی در ۱۵ مرداد ماه و فضاسازی شهری، تعیین فضای تبلیغاتی ثابت ویژه معرفی مشاهیر و کتب محلی و نویسندگان محلی و پرداخت مطالبات مراسم ایام غدیر و دهه اول محرم مطرح و بحث گردید.
 
 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین همچنین با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی خواستار ارائه  لایحه‌ی حمایتی شهرداری در این خصوص   شد و گفت: مدیریت شهری خادم زائرین و جاماندگان اربعین خواهد بود و سازمان های مختلف شهرداری اعم از فرهنگی، زیباسازی، خدمات شهری، اتوبوس رانی، آتش نشانی، پایانه ها و ترافیک آماده ارائه خدمات هستند
 
 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه از برنامه ریزی شورا و شهرداری قزوین برای برگزاری مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: در جلسه این کمیسیون درخصوص برنامه ریزی برای برگزاری مراسم در خور و در شان خبرنگاران بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید برای تجلیل از اصحاب رسانه و کسانی که در یک سال گذشته حضور پررنگی در جلسات شورا و انعکاس اخبار این نهاد و مدیریت شهری داشته اند تجلیل شایسته صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در پایان سخنانش از زحمات و تلاشهای مجموعه مدیریت شهری قزوین از جمله سازمان مدیریت پسماند،فضای سبز ،اتوبوسرانی ،ترافیک زیباسازی، آتش نشانی،و فرهنگی ورزشی در برگزاری مراسمات ایام دهه اول محرم در شهر قزوین قدردانی نمود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط