یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۸

رییس شورای اسلامی شهرقزوین:

پروژه تصفیه شیرابه پسماند سایت پاکسار تا رفع کامل شبهات متوقف شود

تا تعیین تکلیف و روشن شدن ابعاد و زوایای مالی هزینه کرد شهرداری که بدون مجوز از شورا در پروژه تصفیه شیرابه پسماند در سایت پاکسار ( محمدآباد) انجام شده است ، این پروژه متوقف می شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین  برگزار شد ،در تذکری  به شهردار قزوین خواستار توقف پروژه تصفیه شیرابه پسماند  سایت پاکسار شد و اظهار کرد:در موضوع هزینه کرد مالی در این پروژه هیچ مجوزی از شورا اخذ نشده است و لذا ادامه این پروژه تا تعیین تکلیف این روند باید متوقف شود .
 
 وی تصریح کرد: هرگونه هزینه کرد مالی بیش از 500 میلیون تومان نیاز به اخذ مجوز از شورا دارد در حالی که حدود 6 میلیارد تومان در پروژه مذکور هزینه شده است بدون اینکه برای ریالی از این هزینه ها از شورا مجوزی در یافت شود .
 
 فرمانی  خواستار ورود نهادهای نظارتی از جمله حراست و بازرسی شهرداری قزوین به این مساله شد و گفت: چه کسی به شهرداری این مجوز را داده است که در این پروژه هزینه ای داشته باشد؟ لذا این مطالبه اعضای شوراست که تا روشن شدن ابعاد و زوایای هزینه کردهای مالی این پروژه متوقف شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط