یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۸

تقوی،

در پستهای سازمانی و شرایط ارتقای پرسنل بازنگری صورت گیرد /اطلاعات جامع و دقیق حقوق ومزایای پرسنل شهرداری به شورا ارایه شود

معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین اطلاعات جامع و دقیقی از وضعیت حقوق و مزایای دریافتی پرسنل به شورا ارایه نماید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی، املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین  برگزار شد ،با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تصمیم گیری درست اعضای شورا در خصوص طرح جبران خدمات کارکنان شهردار ی قزوین ضرورت دارد تا اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت دریافتی حقوق و مزایای پرسنل داشته باشیم .
 
 وی افزود: اطلاعات و جداول ارایه شده در صحن شورا توسط معاونت برنامه ریزی از وضعیت دریافتی حقوق و مزایای پرسنل با فیش حقوقی پرسنل همخوانی ندارد و لذا ضرورت دارد تا اطلاعاتی دقیق تری به شورا ارایه گردد تا بتوانیم تصمیم گیری درستی داشته باشیم .
 
تقوی همچنین خواستار بازنگری در تقسیم بندی پستهای سازمانی شد و گفت: برخی از پرسنل سوابق بالایی دارند ولی پستی شامل آنها نمی شود و برخی نیز با سوابق پایین دارای پست هستند، لذا شرایط ارتقا از برخی پرسنل گرفته می شود که ضرورت دارد این موارد پیگیری و اطلاعات دقیق آنها به شورا ارایه شود .
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط