سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۷

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد؛

اجرای طرح خود ارزیابی پرسنل شهرداری قزوین

باید مبنای ارزشیابی و پرداخت اضافه کاری و تعطیل کاری براساس کار انجام شده درمیان پرسنل باشد تا میان کارکنان ایجاد انگیزه شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی طرح پیشنهادی اصلاح الگوی جبران خدمات کارکنان شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد:ساماندهی منابع انسانی یکی از مطالبات اعضای شورای ششم است و در این راستا هر طرحی که ارایه شود مستلزم ایجاد زیر ساختهای لازم برای اجرا خواهد بود .
 
وی با اشاره به تجربه یکی از نهاد های فرهنگی در ارزیابی عملکرد کارکنان  پیشنهاد نمود؛ پرسنل شهرداری می توانند در طرحی نسبت به ارزیابی عملکرد خود اقدام نمایند و کارکرد روزانه خود در نظام اداری را سنجش نمایند، با این روش پرسنل نیز همراه خواهند شد تا پرداختی ها به عدالت نزدیک تر شود.    
                                                                                                                                                                                                                                                                                            این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: باید مبنای ارزشیابی و پرداخت اضافه کاری و تعطیل کاری براساس کار انجام شده باشد تا میان کارکنان ایجاد انگیزه شود .
 
به گفته تقوی ،نباید در پرداختی اضافه کار و تعطیل کاری بین کارمندی که کار می کند با فردی که کار نمی کند، تساوی برقرار باشد این موضوع اصل عدالت را زیر سوال می برد و انگیزه کار را هم در میان پرسنل زحمتکش کاهش خواهد داد .
 
رییس کمیسیون شهرسازی املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار ساماندهی و تعیین تکلیف نیروهای ناکارآمد درشهرداری قزوین شد و گفت: باید سیستم تشویق و یا تنبیه وجود داشته باشد و کار پرسنل رصد شود .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط