دوشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۹

اللهیاری،

لزوم جذب سرمایه گذار در حوزه های تفریحی و سرگرمی در قزوین

به منظور افزایش روحیه نشاط، شادابی و امید آفرینی در جامعه ضرورت دارد مدیریت شهری قزوین در حوزه های تفریحی و سرگرمی از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت افزایش مراکز تفریحی و سرگرمی در قزوین اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش روحیه نشاط و شادابی ضرورت دارد تا مراکز تفریحی و سرگرمی بیشتری در شهر قزوین احداث شود، لذا مدیریت شهری قزوین باید از توان سرمایه گذاران در این حوزه استفاده نماید.

وی ادامه داد: شهر قزوین ظرفیتهای کم نظیری در حوزه تاریخی و فرهنگی دارد و توجه به افزایش مراکز تفریحی و سرگرمی  می تواند در جذب گردشگر به این شهر موثر باشد.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، وجود اماکن تفریحی و سرگرمی در شهر  می تواند در غنی کردن اوقات فراغت شهروندان و امید آفرینی در جامعه تاثیر گذار باشد .

اللهیاری در بخش دیگری از سخنانش خواستار افزایش مراکز اقامتی و هتل در شهر شد و گفت: قزوین در این حوزه ظرفیت های کمی دارد و لازم است تا در راستای رونق گردشگری و جذب گردشگر اقدامات خوبی در این حوزه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران در بخش هتلینگ وجود دارد تاکید کرد: قطعا با افزایش مراکز اقامتی، هتل، مراکز تفریحی و سرگرمی می توانیم به تحقق شعار "قزوین مقصد گردشگری" نزدیک تر شویم و شاهد رونق گردشگری در شهر تاریخی قزوین باشیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط