یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

فصیحی رامندی،

لزوم رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی در ورزش صبحگاهی بوستان های شهر قزوین

متاسفانه در شهر دارالمومنین قزوین وضعیت خوبی در ورزش صبحگاهی بوستان ها مشاهده نمی شود و لذا ضرورت دارد تا در این راستا به شئونات اسلامی و اخلاقی توجه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه در برخی بوستان های شهر شاهد اختلاط بانوان و آقایان در ورزش صبحگاهی و استفاده از موسیقی نامناسب و حرکتهای ناپسند هستیم که در شان شهر دارالمومنین قزوین نیست.

 
وی ادامه داد: در راستای رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی ضرورت دارد تا در ورزش صبحگاهی از پخش آهنگ‌های نامناسب اجتناب و جلوگیری شود؛ همچنین  تفکیک جنسیتی به عمل آید.
 
فصیحی رامندی در بخش دیگری از سخنانش در طرح دیدگاه خود در خصوص تأمین مربیان ورزشی در بوستانهای شهر گفت: پیشنهاد می شود به منظور جلوگیری از افزایش هزینه پرسنلی با شرکت‌های ورزشی قرارداد منعقد و از مربیان ورزشی آنها استفاده شود.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه جلسه پیرامون واگذاری سالن شهیدان کافی تاکسیرانی به بخش خصوصی خاطر نشان کرد: مزایده سالن ورزشی تاکسیرانی و واگذاری آن به بخش خصوصی نباید تاثیری در خدمات رایگان به رانندگان تاکسی داشته باشد.
 
وی تاکید کرد: با واگذاری  این سالن ورزشی به بخش خصوصی مشروط به اینکه  ضوابط واگذاری با سازمان فرهنگی، ورزشی هماهنگ و یکسان شود و رانندگان تاکسی به هر میزان که تقاضا دارند بتوانند از سالن به طور رایگان استفاده نمایند موافق هستم.
 
به گفته فصیحی رامندی همچنین رانندگان تاکسی حداقل روزانه دو سانس از سالن را در هنگام صبح و عصر استفاده نمایند و اگر ظرفیت بیشتری وجود داشت زمان لازم در اختیار آنان قرار گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط