شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۳

اللهیاری،

ساخت سوله ورزشی چند منظوره در ناصرآباد / ایستگاه آتش نشانی در بازار قزوین راه اندازی می شود

در راستای توزیع متوازن امکانات شهری و اهتمام جدی شورای ششم به مناطق منفصل شهری قزوین ساخت سوله ورزشی چند منظوره در ناصر آباد در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این خبر اظهار کرد: احداث سوله ورزشی مطابق با نیازهای ناحیه ناصر آباد و با در نظر گرفتن زمین چند منظوره ورزشی و سایر فضاهای خدماتی جهت رفاه و بهبود اوقات فراغت ساکنان این منطقه در دستور کار قرار گرفته است .
 
 وی افزود: بهبود سرانه های ورزشی و فرهنگی در مناطق منفصل شهری و نقاط کم برخوردار یکی از اهداف مهم و مورد توجه در برنامه ریزی های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین است.
 
 اللهیاری، همچنین در ادامه سخنانش از احداث ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار قزوین خبر داد وگفت : احداث ایستگاه های آتش‌نشانی برای تسریع در انجام به موقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تاثیر گذار است و بر این اساس ایجاد ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار سنتی قزوین  به عنوان یک ضرورت و دغدغه برای اعضای شورا مطرح بود که خوشبختانه ردیف بودجه آن در اعتبارات امسال شهرداری قزوین اختصاص یافت.
 
 وی تصریح کرد: احداث و راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار قزوین در سال جاری در دستور کار قراردارد و اجرایی خواهد شد .
 
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی  شورای اسلامی شهر قزوین  همچنین از اقدامات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین در گلکاری میادین شهری و بوستانها و رسیدگی به فضای سبز شهری قدردانی نمود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط