سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

فرج اله فصیحی رامندی،

ضوابط استفاده از قانون تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده صد مشخص شود

به منظور استفاده از ظرفیتهای قانونی بند (ت) تبصره شش بودجه امسال و تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده صد باید ضوابط این دستورالعمل تدوین و تصویب شود تا ضمانت اجرایی یابد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین،درجلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد در طرح دیدگاه خود پیرامون ظرافیتهای قانونی بند (ت) تبصره شش بودجه سال ۱۴۰۲ و تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده صد اظهار کرد:مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل پرونده هایی که آرای صادره تخریب دارند این بند قانونی را قرار داده است و باید با استفاده از این قانون در راستای حل مشکل مردم و همچنین ایجاد منابع درآمدی اقدام شود.
 
وی افزود: با اجرای این دستور العمل و صورتجلسه ای که شهرداری آماده نموده است نه تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکه قفلی به دیگر قفل ها خواهد زد .مضافا اینکه بنده با این موضوع که عضو شورا در این خصوص در کارگروه ویژه حضور داشته باشد و نظارت نماید نیز از اساس مخالفم ، چون این یک کار اجرایی است و شورا نباید در اجرا ورود پیدا کند.
 
فصیحی رامندی پیشنهاد کرد: باید از پتانسیل شورا استفاده شود و ضمن بررسی دقیق، قواعد وضوابط استفاده از این قانون  تصویب شود تا وحدت رویه برای همه مناطق بوده و ضمانت اجرایی پیدا کند.
 
وی تصریح کرد:به نظر بنده باید دستور العمل اصلاح شود، درکمیسیون شهرسازی ضوابط تعیین شده چکش کاری و تصویب گردد و به مرحله اجرایی برسد.
  پایان پیام/

تصاویر مرتبط