چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

شهردار قزوین،

کمربندی آیت اله باریک بین(ره) در روز عید سعید غدیر افتتاح می شود

به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان ،اجرای پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی در دستور کار قراردارد و بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ صباغی شهردار قزوین در آیین بهره برداری از بزرگترین بوستان بانوان استان  اظهار کرد: روند اجرای این پروژه در طی یکسال اخیر با پیگیری های انجام شده سرعت گرفت و امروز با تلاش مجموعه مدیران وکارشناسان و همه دست اندر کاران به عنوان سومین بوستان بانوان شهر قزوین مورد استفاده شهروندان جنوب شهر قرار می گیرد.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی بیشتر به مناطق کم برخوردار اقدامات خوبی در حال انجام است،همچنین استخر واقع در ابتدای خیابان راه آهن نیز برای بهره مندی شهروندان این منطقه به زودی افتتاح خواهد شد.

وی همچنین به روند پایانی عملیات عمرانی ابر پروژه کمربندی آیت اله باریک بین(ره) اشاره نمود و گفت: کمربندی آیت اله باریک بین(ره) به مناسبت عید سعید غدیر افتتاح خواهدشد و با زیر بار ترافیک رفتن این محور شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر خواهیم بود.

به گفته شهردار قزوین،افتتاح این پروژه جنوب شرق را به شمال شرق شهر قزوین در عرض ۱۲ دقیقه متصل می کند.

صباغی همچنین به پروژه تئاتر شهر اشاره داشت و گفت: تئاتر شهر نیز از دیگر پروژه های مهم شهر قزوین به شمار می رود و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد و به این ترتیب، قزوین ششمین استان دارای تئاتر شهر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بوستان مادر و کودک از محل عوارض شهرداری ساخته شده و برای احداث آن ۵۵۰ میلیارد ریال و همچنین برای ابر پروژه کمربندی آيت اله باریک بین(ره) نیز یک‌هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

صباغی همچنین از کلنگ زنی و احداث پارک ۱۸ هکتاری در قزوین با نام بوستان خانواده و توسعه بوستان بانوان در مینودر خبر داد و گفت:مردم امروز به نشاط و شادابی نیاز دارند، باید محیط‌های سالم و تفرج‌گاه‌ها را افزایش دهیم ،بر این اساس پروژه‌های مختلفی به زودی افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به فکر خدمت به مردم باشیم،اظهار کرد: در هر استانی که به اختلافات دامن زده شده باعث عقب ماندگی در  مسائل شهری و خدمت رسانی به شهروندان خواهد شد.

شهردار قزوین بر لزوم وحدت، همدلی و تعامل مدیران در پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: مجموعه مدیریت شهری قزوین دست به دست هم داده‌ تا برای خدمت رسانی به مردم و آسایش آنها کاری کنند چرا که حق مردم قزوین خیلی بیشتر از این‌ها است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط