یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۷

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین؛

سقف اختیارات شهرداری برای انجام معاملات افزایش یابد

حدنصاب انجام معاملات شهرداری قزوین درحال حاضر ۵۰۰ میلیون تومان است و لذا با توجه به افزایش قیمت و تورم در همه بخشها ضرورت دارد تا در راستای تسریع در امور این سقف افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون افزایش حدنصاب معاملات شهرداری قزوین بدون اخذ مجوز از شورا اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمتها در همه بخشها به ویژه بخش عمرانی و استفاده از تجربیات سایر کلانشهرها می طلبد که سقف اختیارات شهرداری در انجام معاملات مزایده ومناقصه افزایش یابد و به ۵ میلیارد تومان برسد.
 
وی افزود: از ریاست محترم شورای اسلامی شهر قزوین که همیشه نگاه مطالبه گری عمیق به موضوعات دارد، درخواست دارم تادر این خصوص نیز مساعدت لازم را داشته باشد.
 
صلح جو با بیان اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و باید درجهت اجرای پروژه های عمرانی حمایت های لازم را داشته باشند تاکید کرد: در قبال مردم تعهد داریم و باید پیگیر مطالبات و خواسته های شهروندان باشیم لذا اگر مدیریت شهری بخواهد برای هر پروژه کوچک مقیاس با اعتبار بسیار ناچیز لایحه ارائه نماید شاهد طولانی تر شدن اجرای پروژه هایی نظیر آسفالت یک کوچه خواهیم بود که طبیعتا نارضایتی شهروندان را هم در پی خواهد داشت.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: ما سوگند یاد کرده ایم که برای مصالح شهر و شهروندان قدم برداریم وچه بسا اگر در گیرو دار این لوایح ناچیز شاهد افزایش دوباره قیمت ها باشیم که مطالبات مردم روی زمین خواهد ماند و باید با اعتبار بیشتری اجرای طرحها را داشته باشیم که ضرر به بیت المال خواهد بود.
 
وی تاکید کرد:رییس و سایر اعضای شورا همیشه نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری داشته اند و لذا امید می رود که در خصوص افزایش سقف معاملات شهرداری بدون مجوز از شورا نیز عنایت ویژه ای داشته باشند .

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط