یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

شهردار قزوین در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاههای استان قزوین تاکید کرد؛

لزوم بهره گیری از نظرات و ایده های متخصصان در مدیریت شهری

نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی قزوین با هدف افزایش همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت نخبگان در حل چالشها و مشکلات شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،مهدی صباغی شهردار قزوین در این نشست اظهار کرد:استان قزوین طرفیتهای بسیار خوبی در سطح دانشگاهها و مراکز علمی ،پژوهشی دارد و لذا بایستی از این ظرفیتها در جهت حل مشکلات وخدمات رسانی بهینه به شهروندان استفاده نماییم
 
وی ضمن تقدیر از تلاشهای انجام شده در سطح دانشگاهها و مراکز پژوهشی استان در اعتلای شهر قزوین، تاکید کرد: بایستی بتوانیم در تعاملاتی دوسویه همکاری های خود را در جهت استفاده از طرفیتها تقویت نماییم ودر بخشهای مختلف مثمر ثمر باشیم .
 
صباغی تأکید کرد: نگاه ما به قزوین و توسعه آن در سه رویکرد کشاورزی و صنعتی، علمی و دانشگاهی، تاریخی و فرهنگی خلاصه می‌شود و شایسته است برنامه‌ریزی برای به حداکثر رساندن ظرفیت‌های استان مدنظر باشد.

به گفته شهردار قزوین ،همراهي دانشگاهيان و دانشجويان در راستاي اداره شهر با تفكر علمي و بر پايه علوم دانش بنيان و نوآور راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود ،لذا در این جهت از ایده ها و پیشنهادات تخصصی در راستای حل مشکلات و چالشهای مدیریت شهری استقبال خواهیم کرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط