سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد؛

ضرورت همراهی بیشتر نیروی انتظامی و دستگاههای مربوطه در رفع سدمعبر

برای مقابله با معضل سد معبر و ساماندهی وانت بارها نیازمند همکاری بیشتر دیگر نهادها از جمله دادگستری و نیروی انتظامی هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،حسین صلح جو، رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهرقزوین، در جلسه این کمیسیون که باحضور مدیران مناطق چهارگانه شهرداری قزوین و مدیر سامانه 137 برگزار شد در سخنانی به موضوع سد معبر در شهر پرداخت و گفت:در حال حاضر سد معبر در شهر یک ناهنجاری به شمار می‌رود که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی شود و لذا حل این مشکل نیازمند همکاری بیشتر همه دستگاههای مربوطه از جمله نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

 وی افزود: بیشترین تماس شهروندان عزیز در خصوص مزاحمت دست فروشان و شستشوی مخازن زباله است که ساماندهی وانت بارها و دستفروشان در راستای رفع سد معبر نیازمند پای کار بودن تمامی ارگانهای مربوطه است و به تنهایی از عهده اجراییات شهرداری بر نمی آید.

به گفته صلح جو همه مسئولین باید برای رفع مشکلات مردم جهادی و انقلابی پای کار باشند چراکه به فرموده رهبری ما خادم مردم هستیم و بهترین راه مبارزه با آمریکا نیز خدمت به مردم است.

 وی دربخش دیگری از این جلسه که باحضور جمعی از دانش آموزان برگزار شد گفت: دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند و خوشبختانه دراین جلسه با فضا ی باز ذهنی نسبت به وظایف شورا و طرح مشکلات وراههای ارتباطی با شورا پرداختند و اعضای شورا نیز پاسخگوی و سوالات آنان در خصوص مرمت ولکه گیری آسفالت،جمع آوری سگ های ولگرد و ... بودند.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط