سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

فصیحی رامندی،

تسریع در رسیدگی به مشکلات اعلامی شهروندان در سامانه 137

سامانه 137 شهرداری فرصتی برای تقویت مشارکت شهروندان و زمینه ای برای بررسی مشکلات مردم است ولذا ضرورت دارد شهرداری قزوین نسبت به رسیدگی سریع به مشکلات اعلامی از سوی شهروندان در این سامانه اقدام نماید .

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این که سامانه 137 زمینه ای برای بررسی مشکلات شهروندان است، اظهار کرد: با توجه به رشد جوامع بشری و پیشرفت ارتباطات و اطلاعات، بایستی مشکلات اعلامی از سوی شهروندان به سامانه 137 در اسرع وقت رسیدگی شود. 

وی برضرورت توجه شهرداری قزوین به این سامانه تاکید نمود و گفت: شهروندان انتظار دارند که مطالبات و درخواستهای آنان در وقت معقول و منطقی رسیدگی و حل شود و دربرخی موارد باید به فوریت اقدام گردد، به عنوان نمونه سرقت دریچه های آب باید دراسرع وقت رسیدگی شود؛ چرا که در صورت بروز هر گونه اتفاقی مسئولیت آن با شهرداری خواهد بود. 

فصیحی رامندی پیشنهاد داد تا در نواحی، مناطق و سازمانهای شهرداری قزوین نیز مسئولی برای پاسخگویی به ارجاعات سامانه 137 تعیین شود. 

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، همچنین ضرورت دارد تا ساختاری برای نواحی شهرداری قزوین تعریف شود واعتبار نواحی هم به صورت جداگانه لحاظ گردد. 

وی با اشاره به اینکه سهم بیشتری از درخواستهای شهروندان به سامانه 137 را موضوع جمع آوری سگهای ولگرد به خود اختصاص می دهد، گفت: بایستی شهرداری قزوین بدون توجه به جریانات فضای مجازی ، نسبت به اجرای کار قانونی خود و جمع آوری سگهای ولگرد اقدام نماید؛ چرا که حضور بیش از حد این حیوانات تبعات بهداشتی و اجتماعی زیادی را خواهد داشت. بر این اساس، ضرورت دارد تا سازمان مدیریت پسماند به طور جدی این موضوع را اجرایی نماید. 

فصیحی رامندی همچنین دربخش دیگری از این جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون برآورد قیمت تکمیل پروژه های کمربندی آیت اله باریک بین ( کمربندی شرق) و مخازن آب اظهار کرد: مقرر بود تا در صورت واگذاری برجهای الهیه به پیمانکار پروژه کمربندی آیت اله باریک بین به صورت تهاتری و بخشی به صورت نقدی، ادامه کار پروژه کمربندی شرق و پروژه مخازن در بوستان باراجین انجام شود، لذا باید شهرداری قزوین متعهد گردد که در اثر واگذاری برجهای الهیه دو پروژه مذکور توسط پیمانکار تکمیل خواهد شد. 

وی در ابتدای سخنانش دراین جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت بر روح شهیدان رجایی و باهنر درود فرستاد و با ابراز تاسف به تحولات ایجاد شده در کشور عراق اشاره نمود و گفت: امیدواریم توطئه دشمنان اسلام در کشور عراق به زودی حل گردد و زائران و عاشقان اربعین حسینی بتوانند در جریان پیاده روی در این نهضت جهانی شرکت نمایند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط