یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

رئیس کمیسیون فرهنگی پارلمان محلی قزوین خبر داد؛

مساعدت ۲۰ میلیارد ریالی شهرداری قزوین به ستاد اربعین

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پارلمان محلی قزوین از حمایت و مساعدت ۲۰ میلیارد ریالی مدیریت شهری قزوین به ستاد استانی اربعین حسینی خبر داد.

  •   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورا با اعلام این خبر اظهار کرد: شورا یک نهاد مردمی است و باید پای کار جریان عظیم اربعین باشد، لذا مساعدت مدیریت شهری قزوین به ستاد استانی اربعین حسینی اقدام ارزشمندی است.
  • وی افزود: علاوه بر حمایت مالی، سازمان های خدمات رسان شهرداری پای کار جریان عظیم فرهنگی اربعین خواهند بود و بر همین اساس اقدماتی همچون رفت و روب مسیر عبور زائران، اعزام اکیپ های آتش نشانی، اعزام اتوبوس برای تردید زائران به مرز و... که جزو وظایف ذاتی شهرداری است را به زائران اربعین حسینی ارائه می کنند.
  • رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین، با بیان اینکه جریان اربعین یک مساله مردمی است تاکید کرد: اربعین رزمایش عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین و منتظران امام زمان (عج) است که مردم نقش اصلی را در توسعه این فرهنگ دارند.
  • اللهیاری در ادامه سخنانش بر لزوم نظارت بیشتر برنحوه توزیع اعتبارات میان موکب داران تاکید نمود.
  • وی همچنین در بخش دیگری از این جلسه ضمن تاکید بر توجه به قهرمانان ورزشی وتجلیل از مقام آنان گفت: تجلیل و مساعدت های گزینشی مناسب نیست و لذا بایستی همه این تجلیل ها و مساعدتها به تیم ها و افراد در بخشهای ورزشی و یا علمی در یک مراسم خاص و ویژه صورت گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط