یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

درکمیسیون تلفیق خدمات شهری و مالی شورا تاکید شد؛

لزوم ارتباط و تعاملات دو سویه بیشتر مدیریت شهری و اداره آبفای قزوین

کمیسیون تلفیق خدمات شهری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست علی فرمانی و با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین تشکیل جلسه داد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه تلفیق کمیسیونهای خدمات شهری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین که به ریاست علی فرمانی در تالار مردم شورا برگزار شد ،با حضور اعضای کمیسیونهای خدمات شهری و مالی شورا لایحه شهرداری قزوین پیرامون تبصره 3 ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرحهای فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری مبنی بر دریافت تبصره های قانونی در قبوض مشترکین با حضور نمایندگان مطلع اداره آبفای قزوین و شهرداری قزوین بررسی شد.

این گزارش می افزاید، در این جلسه اعضای این کمیسیونها بر لزوم تعاملات دو سویه میان شهرداری قزوین و اداره آبفای قزوین تاکید نمودند و خواستار توجه به درخواستهای شهرداری قزوین در حوزه آبرسانی و نصب انشعاب آب در برخی مناطق شدند.

یادآور می شود، همچنین در این جلسه اعضای شورا ضمن موافقت با این لایحه خواستار برطرف شدن مشکل آبرسانی در مناطق عظیمیه، سعدآباد و اراضی دشتی شدند.

این گزارش تصریح می کند، در این جلسه لامعی نماینده اداره آبفای قزوین نیز طی توضیحاتی به تشریح تبصره 3 ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرحهای فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری پرداخت و اجرایی شدن این تبصره را راهی قانونی برای تامین مالی بازسازی و توسعه تأسیسات آب شهرها و تکمیل طرحهای نیمه تمام در این حوزه ذکر کرد.

گفتنی است؛ جزییات این لایحه مبنی بر دریافت 4 ریال آب بها و 1 ریال فاضلاب بها در قبوض مشترکین به ازای هر لیتر مصرف ماهیانه در بخش خانگی و غیر خانگی به تصویب این کمیسیون رسید و مقرر گردید قبل از ارایه این لایحه به صحن علنی شورا ،این موضوع جهت نهایی شدن در کمیته امور هماهنگی امور اجرایی شهرمطرح و در تعاملاتی دوسویه شهرداری قزوین واداره آبفای قزوین موارد همکاری های مشترک بررسی و تمصمیمات لازم اتخاذ گردد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط