سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۸

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

آسفالت معابر شهری در اولویت کاری شهرداری باشد/ کارکنان شهرداری قزوین از خدمات رفاهی و اقامتی بی بهره اند

مدیریت شهری قزوین باید آسفالت معابر شهری را در اولویت اقدامات خود قرار دهد، چراکه با وجود امکانات و تامین قیر مورد نیاز نیز جای هیچ بهانه ای برای کم کاری وجود ندارد.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان اینکه مهمترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری ،ترمیم و بهسازی آسفالت معابر می باشد اظهار کرد: در بخش آسفالت و بهسازی معابر شهری بودجه قابل توجهی توسط شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شده و ضرورت دارد تا نسبت به اجرای درخواستهای شهروندان در برخی مناطق شهری در این بخش توجه شود.

وی با اشاره به اعتبار دولتی 50 میلیارد تومانی در بخش قیر و تامین آن خاطر نشان کرد: مدیران مناطق، نواحی، سازمان عمران و معاونت عمرانی شهرداری قزوین باید آسفالت معابر شهری را در اولویت اقدامات خود قرار دهند چرا که با وجود امکانات و تامین قیر مورد نیاز نیز جای هیچ بهانه ای برای کم کاری وجود ندارد.

به گفته وی طبق گزارش و درخواستهای شهروندان، مناطق بلوار آزادگان (غیاث آباد)، کمربندی نسیم شمال( حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهار راه نسیم شمال واقع در جاده رشت) ، مناطق جنوب شهر قزوین و نواحی منفصل شهری قزوین باید در اولویت آسفالت و ترمیم و بهسازی قرار گیرد.

رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه به مسائل رفاهی پرسنل شهرداری قزوین شد و گفت: شهرداری به منظور رفاه حال پرسنل همانند سایر نهادها در شهرهای شمالی به کارمندان خدمات رفاهی ارائه نماید. اکثر قریب به اتفاق نهادها و ارگانها به منظور رفاه حال پرسنل در شهرهای شمالی به کارمندانشان خدمات رفاهی مناسبی را ارائه می دهند که متاسفانه علیرغم اینکه حقوق پرسنل شهرداری از اکثر کارکنان این سازمانها هم کمتر می باشد، ولی متاسفانه شهرداری کمترین خدمات را به پرسنل خود در شهرهای زیارتی و سیاحتی ارائه می دهد که باید در این رویه اصلاحات جدی صورت گرفته و این مهم در آینده نزدیک محقق شود. 

چگینی در بخش دیگری از سخنانش به ارایه گزارش کار کمیسیون متبوع خود پرداخت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط