سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۸

سخنگوی پارلمان محلی قزوین خواستار شد؛

محدوده جغرافیایی مناطق جدید شهری اطلاع رسانی شود

در مراجعات مردمی به مناطق شاهد سر درگمی شهروندان در خصوص محدوده جغرافیایی مناطق شهری هستیم که ضرورت دارد روابط عمومی شهرداری قزوین و مناطق شهری اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص انجام دهند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به راه اندازی منطقه چهار شهرداری و تغییر محدوده مناطق، ضرورت دارد تا محدوده جغرافیایی هر یک از مناطق به طور گسترده اطلاع رسانی شود تا شهروندان در مراجعه به شهرداری مناطق مربوطه و پیگیری مشکلات خود دچار سرگردانی نشوند.  تعدد و کیفیت برنامه های شهرداری در دهه ولایت، افزایش رضایتمندی شهروندان را بدنبال داشت

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، به اقدامات خوب شهرداری قزوین در اجرای برنامه های مختلف اشاره نمود و گفت: در ایام دهه ولایت شهرداری قزوین به ویژه سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان زیباسازی و سازمان پارکها و سایر سازمان های خدمات رسان شهرداری اقدامات خوب و موثری در سطح شهر داشتند که از تمامی زحمت کشان این سازمانها تشکر می کنیم.

اللهیاری همچنین خاطر نشان کرد: تعدد و کیفیت برنامه های برگزار شده وفضاسازی مناسب میادین و معابر در این دهه و به ویژه روز عید غدیر خم باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شد و بازخوردهای مثبتی را از اقدامات شهرداری قزوین در سطح شهر از شهروندان دریافت نمودیم. 

شهرداری قزوین ملزم به پاسخگویی تذکرات اعضای شورا باشد

وی در ادامه سخنانش خواستار پاسخگویی شهرداری قزوین به تذکرات اعضای شورا شد و گفت: در جلسات قبل، از شهرداری قزوین درخواست داشتیم که از روند هوشمندسازی و سیاستهای شهرداری در سازمانهای خدمات رسان که با مردم در ارتباط هستند گزارشی به شورا ارایه گردد که متاسفانه تاکنون محقق نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین تاکید کرد:در خصوص راه اندازی و ساماندهی تعاونی مصرف و تعاونی مسکن کارکنان شهرداری قزوین نیز تذکراتی ارایه شد که پیگیری نشده است.

رییس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی، بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مزایده های صورت گرفته در تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اشاره داشت و گفت: رقم کارشناسی در نظر گرفته شده برای تابلوهای تبلیغاتی 16 میلیارد تومان بود که به نظر می رسد رقم پایینی است و ضرورت دارد تا این موضوع در شورا بررسی گردد.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا مجوز شورای اسلامی شهر قزوین فقط برای مزایده املاک نباشد و در حال تهیه و ارائه طرحی هستیم که در مزایده های غیر املاک بالاتر از سقف 500 میلیون تومان نیز مجوز از شورا اخذ گردد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط