یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۹

مهدی خانی،

شهرداری باید گزینه های مختلفی را برای واگذاری برجهای الهیه ارائه می داد

این انتظار از سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین وجود داشت تا گزینه های متعددی را در خصوص واگذاری برجهای الهیه به شورا ارایه می نمود تا بتوانیم در این خصوص بهتر تصمیم گیری نماییم.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدی مهدی خانی دبیر و رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد ؛ در طرح دیدگاه خود پیرامون واگذاری برجهای الهیه اظهار کرد: برجهای الهیه به عنوان یک سرمایه شهری است و ایرادی که به شهرداری قزوین وارد است این است که شورا فقط در برابر یک گزینه، آن هم اظهار نظر در خصوص قیمت کارشناسی قرار گرفته است.

رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش به بیان کارشناسی و آنالیز قیمت هزینه و درآمد برجهای الهیه پرداخت و گفت: باتوجه به پارامترهای مختلفی که در سازه برجهای الهیه وجود دارد، که تمامی آن‌ها به سود خریدار دیده شده است. مهدی خانی ضمن ارائه رای منفی خود به این لایحه خاطرنشان کرد: روشهای مختلفی برای سنجش و ارزیابی این ساختمان و نحوه فروش آن وجود دارد و روش ارزیابی، به نفع خریدار مجتمع است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط