یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

تصویب چهار لایحه در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ، ضمن بررسی لوایح ونامه های واصله از سوی شهرداری قزوین با تصویب چهار لایحه موافقت نمودند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، در شانزدهمین جلسه علنی شورا در سال جاری ،لوایح شهرداری قزوین شامل تخفیف در اجاره بهای یک باب کیوسک متعلق به کمیته امداد امام خمینی(ره) واقع در شهرک کوثر و بازنگری در تعرفه خدمات سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین در فرهنگسراها و مراکز آموزشی مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت و به تصویب رسید.

این گزارش می افزاید، همچنین لایحه خواهر خواندگی قزوین با شهر نین بین ویتنام نیز مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت و درنهایت به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، در این جلسه لایحه مصوبات شورای نامگذاری معابر شهری قزوین مبنی بر تغییر نام 63 معبر شهر به نام شهدای گرانقدر قزوین وتغییر نام سایت پسماند محمد آباد به نام پاکسار مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهرقزوین قرار گرفت.

همچنین گفتنی است، در بخش دوم این جلسه که باحضور رییس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مصوب نمودند تا از اعتبارات مساعدت به مساجد شهرقزوین مبلغ 200 میلیون تومان به ستاد اقامه نماز استان برای خدمات و اقدامات فرهنگی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ نماز اختصاص یابد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط