چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین:

حضور شورایاری ها در بدنه اجرایی راهگشای مدیریت شهری است

شورایاری ها هر چند که در بخش سیاست گذاری نیز می توانند مفید باشند اما بیشتر در بدنه اجرایی به آنها نیاز داریم و می توانند راهگشای مشکلات مدیریت شهری باشند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،محسن حق شناس نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد، با بیان اینکه فعالیت شورایاری ها می تواند به عنوان بازوی شورا در شناسایی و حل مشکلات شهری راهگشا باشد اظهار کرد: بایستی در این راستا درگیر دوباره کاری و موازی کاری که یک بخش آن در مرکز پژوهشهای شورا و شهرداری مشترک است، نشویم.

وی در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه استمهال تسهیلات دریافتی پیمانکاران و سازمانهای شهرداری قزوین اختصاص داشت، ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط شهردار قزوین در موضوع تعیین تکلیف پرداخت بدهی های شهرداری به بانک شهر خاطر نشان کرد: دراین موضوع از آقای صباغی شهردار محترم قزوین و مشاورین ایشان که انصافا پای کار بودند و زحمات و وقت زیادی را در این حوزه صرف کردند وهمچنین استانداری قزوین و دستگاه های نظارتی تشکر ویژه میکنیم.

به گفته حق شناس وقتی لایحه استمهال ارایه می شود یعنی نقطه صفر حال حاضر با نقطه صفر سال گذشته برابر است و نکته اینجاست که آیا تورم و افزایشی نسبت به بدهی های سابق محاسبه نشده است؟

وی همچنین خواستار حضور نماینده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسات مرتبط با پرداخت بدهی های شهرداری به بانک شهر شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: اجرای لایحه استمهال تسهیلات پیمانکاران و سازمانهای شهرداری را می توان از محل اعتبار باقیمانده از پروژه بادامستان انجام داد.

وی در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته سلامت و روز بیماران خاص و صعب العلاج گفت: افتخار داریم که در مجموعه شورای شهر قزوین سرکار خانم اشدری که زندگی خود را وقف بیماران خاص و بیماران کلیوی نموده اند وجود دارد که در مسیر درمان این بیماران که به شدت نیاز به پیگیری و مراقبت دارند فعالیت دارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در ابتدای این جلسه به گرامیداشت روز 18 اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اشاره و از تلاشهای پرسنل خدوم و زحمتکش این نهاد تقدیر نمود.

حق شناس همچنین ضمن تذکر چرایی حضور کم رونق اصحاب رسانه در صحن شورا خواستار ارایه سازوکاری برای حضور بیشتر رسانه ها در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط