یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۸

احد چگینی،

ضرورت حفظ ثبات مدیریت شهری با اتحاد و همدلی

در راستای پیشبرد اهداف و پیشرفت و آبادانی شهر قزوین اتحاد، همدلی و حفظ ثبات مدیریت شهری یک ضرورت است

عضو سه دوره شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛ . به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، احد چگینی عضو دوره های دوم، چهارم و پنجم شورای اسلامي شهر قزوین، در نشست صمیمی با اعضای شورای ششم و شهردار قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها برگزار شد ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این نشست به اهمیت حضور شوراها در جامعه اشاره و اظهار کرد: یکی از ارکان جامعه ما هویت است و نمود عینی این هویت انتخابات اعضای شوراهاست که بدون واسطه و توسط مردم انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اینکه باید از هر فرصت برای خدمت رسانی به شهروندان بهره برد می‌افزاید: در هر دوره از شوراها تنها دو سال از عمر کاری مربوط به آن دوره است و باید همه تلاش به کار گرفته شود تا برنامه های طرح ریزی شده و به ویژه ای بودجه ای که تصویب شده اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه "تضارب آرا در شورا امری طبیعی است" خاطرنشان کرد: تضارب آرا و مباحثه برای حل مشکلات و رسیدن به راهکار عملی در شورا بسیار مهم است اما ولی اختلافات پر شکاف شود باعث ضعف سیستم خواهد شد.

احد چگینی که عضویت سه  دوره از شوراهای اسلامی شهر قزوین را در کارنامه سوابق خود دارد، در پایان بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیتها برای پیشرفت و آباداني شهر قزوین تاکید کرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط