3/15/2022

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:

لزوم توجه به کارشناسی دقیق پرونده های املاک/شورای شهر باید در راستای منافع مردم تصمیم بگیرد

شهرداری قزوین نسبت به انتخاب کارشناسان خبره و با دقت نظر بالا در قیمت گذاری املاک اقدام نماید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست، نظارت و شورایاری رییس شورای اسلامی شهر قزوین در آخرین جلسه علنی شورا در سال جاری که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: حوزه املاک در شهرداری قزوین بسیار حساس و دارای اهمیت است لذا ضرورت دارد شهرداری در انتخاب کارشناسان خبره و با دقت نظر بالا اقدام نماید تا کارشناسی ها منطقی و مناسب صورت گیرد.

وی افزود: لازم است در کارشناسی ها اگر اشتباه، خطا و یا تاخیر رخ میدهد کارشناسان پرونده نسبت به این موضوع مسئول و پاسخگو باشند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم هستند تاکید کرد: ما اعضای شورا نمایندگان مردم هستیم و بایستی مدیریت شهری را در راستای منافع مردم به گردونه بیاندازیم، نه اینکه تصمیمات را براساس منافع شهرداری ببینیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در تذکری به شهرداری قزوین خواستار ارایه برنامه زمان بندی و اولویت بندی پروژه های شهرداری قزوین شد و گفت: بارها به شهردار قزوین اعلام شده که اولویت بندی پروژه های نیمه تمام را به صحن شورا ارایه نماید تا واقعا مشخص شودکه اولویت اقدامات چه خواهد بود اما تاکنون محقق نشده است.

وی تصریح کرد: بایستی نسبت به تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام و اولویت بندی آنها همراه با هزینه های اجرایی آنها اقدام گردد تا بدانیم در چه مرحله ای قرار داریم.

فرمانی همچنین خواستار ارایه خدمات رفاهی و توجه ویژه به پرسنل شهرداری قزوین در شب عید شد و گفت: باید ارایه خدمات به پرسنل از پایین به بالا صورت گیرد و در حقیقت افرادی که دارای حقوق و مزایای پایینی هستند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

 

پایان پیام/

related images