یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۶

ربیعی سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین:

آغاز نهضت شبانه بازرسی شهرداری/ بازرسی سرزده پیشگیرانه است

ربیعی سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از آغاز نهضت شبانه بازرسی شهرداری خبر داد و گفت: بازرسی سرزده پیشگیرانه است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی شهرداری  قزوین؛ محمد ربیعی با بیان اینکه بخش زیادی از فعالیت‌های اجرائی و نظارتی مدیریت شهری در ساعات پایانی شب انجام می‌شود گفت: طرح نظارت شبانه بر عملکرد تمامی حوزه‌های شهرداری قزوین اعم از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهرداری در این ساعات در دستور کار همکاران این مدیریت  قرار گرفته است.

مدیربازرسی شهرداری قزوین  ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به تاکید شهردار قزوین مبنی بر ارائه خدمات مطلوب به  عموم شهروندان، به دنبال آن هستیم که نظارت بر فعالیت‌های شهرداری را تقویت کرده و مسائل و مشکلات شهر را با بازرسی مستمر کاهش دهیم.

ربیعی در تشریح طرح نظارت شبانه مدیرت بازرسی گفت: نظارت بر کیفیت خدمات رسانی در گرمخانه‌ها، نحوه عملیات جمع آوری زباله، رفت و روب معابر، آسفالت ریزی، بررسی وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، خط کشی معابر، فعالیت و پیگیری مشکلات پایانه‌های مسافربری، نحوه بهره‌برداری و نگهداری اماکن متعلق به شهرداری قزوین و نظارت بر ساخت و ساز‌ها و ... از جمله مواردی است که در این طرح مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از آنجائیکه نوع و ماهیت کار این مدیریت از جنس نظارت و بازرسی، بازدید و کنترل، بررسی و تحقیق و پیگیری مسائل و موارد مرتبط با مدیریت شهری در حوزه‌های مدیریتی تابعه شهرداری به‌منظور بهسازی عملکرد و دستیابی به مدیریت اثربخش است و از طرفی اکثر سازمان‌ها و حوزه‌های تابعه شهرداری در طول ایام سال اعم از کاری و تعطیل به‌صورت 24 ساعت شبانه روز در حال فعالیت و ارائه خدمات به شهر و عموم شهروندان محترم  هستند و در این بین حضور پررنگ عوامل این مدیریت در تمامی اوقات جهت امر نظارت و پرداختن به وظایف سازمانی می‌تواند نقش بسیار مهم و بسزایی در افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات و همچنین  کسب حداکثری رضایتمندی عموم شهروندان را در چارچوب ضوابط و مقررات درفضایی سلامت و بدور از فساد اداری ایفاء نماید.

مدیر بازرسی شهرداری قزوین گفت: بازرسی سر زده و مستمر ماهیت پیشگیرانه از وقوع تخلف داشته و به بهبود رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری خواهد انجامید.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط