سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

نايب رئيس پارلمان محلي قزوين خواستار شد؛

برقراري عدالت در اعطای تراکم در شهر

افزایش تراکم در نقاط شهر کار خوبی است؛ اما باید عدالت و مساوات در همه مناطق شهری محقق شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی نایب رییس پارلمان محلی قزوین در جلسه شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، گفت: اعطای تراکم در شهر کار خوبی است؛ اما چرا باید دریک نقطه شهر چهار ونیم طبقه روی پیلوت ساخته شود و در نقطه ای دیگر که شرایط خوبی هم دارد، سه طبقه روی پیلوت مجوز ساخت داشته باشد ؟.

به گفته عبدالرزاقی، چرا باید در شهری مانند ابهر كه كوچك تر از قزوين است، در برِ خیابان ملک تجاری ۶ طبقه تراکم مجوز داشته باشد؛ اما در شهر قزوین چنین نیست.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی مصوبات شورای نامگذاری معابر شهر قزوین اختصاص داشت، گفت: نامگذاري معابر و كوچه هاي شهربه نام ورزشکاران و پهلوانان این شهر اقدام خوبي است.

عبدالرزاقی همچنین در خصوص نامگذاری خیابان ایران به نام آیت اله باریک بین، امام جمعه فقيد قزوين گفت: پیشنهاد می شود معبر مناسب تري كه شاهراه هم باشد را به نام آیت اله باریک بین، پدر معنوی استان و فردی که سالهای سال از عمر بابرکت خود را صرف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، مزین کنیم تا ماندگارتر باشد و از سويي به نطر بنده شایسته نیست که نام خیابان ایران را تغییر دهیم .
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط