پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۹

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين تأکيد کرد:

لزوم اتحاد مديران استاني براي تحقق آرمانها و اهداف قزوين در سطح کلان

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با اشاره به اينکه قانون جامع خدمات کشوري در هاله‌اي از ابهام قرار دارد، گفت: مديران اجرايي استان بايد با وجود همه اختلاف سلايق براي جذب منابع ملي و تحقق اهداف شهر متحد باشند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين و به نقل از صبح قزوين؛ فرج‌الله فصيحي رامندي رئيس پارلمان محلي، در جلسه شوراي اداري استان که همزمان با چهارشنبه هشتم ارديبهشت ماه در استانداري برگزار شد، با اشاره به اهميت شوراها در قرآن کريم و روايات، گفت: 87 روز پس از پيروزي انقلاب اسلامي امام خميني (ره) دستور تشکيل شوراها را صادر کردند.
وي ادامه داد: شروع جنگ و قرارگيري کشور در شرايط خاص باعث شد تا پس از مدت‌ها در سال 78 وظايف و اختيارات شوراها در قالب قوانين عملياتي شود و در قانون اساسي کشور فصل کاملي به شوراها اختصاص داده شود.
اين مسئول افزود: در اين 17 سال شوراها در سراسر کشور فعاليت کرده‌اند اما در مقاطع مختلف زماني و صرفنظر از گرايش دولت‌ها اختيارات شوراها محدود شده است.
فصيحي رامندي با اشاره به مشکلات پيش آمده در تصويب و اجرايي شدن قانون جامع خدمات کشوري، بيان کرد: قانون جامع خدمات کشوري در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته و بين دولت و مجلس در تردد است، انتظار ما کمک به حل اين مشکل و تصويب نهايي اين قانون از سوي مسئولين است.
وي ادامه داد: يکي از مطالبات ما توجه به قاون و خدمات شهري است تا بتوانيم در زمينه عدم تمرکز و توسعه منطقه‌اي و محلي گشايش داشته باشيم.
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با تاکيد بر اهميت انسجام بين مديران اجرايي در راستاي پيشبرد اهداف استان، تصريح کرد: براي حل مشکلات استان نيازمند هماهنگي بين مديران اجرايي و تبعيت و انسجام در جمع مديران با نظارت و زير نظر مديريت ارشد استان هستيم.
فصيحي رامندي اضافه کرد: اگر مديران اجرايي استاني بتوانند با وجود همه تعارضات و اختلاف سلايق در برخورد با حاکميت و جذب منابع متحد عمل کنند قطعا موفق‌تر خواهند بود.
وي اظهار کرد: يکي از خواسته‌هاي ما در جهت تحقق اهداف استاني و بهرهمندي همشهريان از امکانات مرکزي، هماهنگي و اتحاد بين مسئولين اجرايي زيرنظر مديريت ارشد استان است.
اين مقام مسئول افزود: در صورت هماهنگي و انسجام بين مديران اجرايي قطعا استان به موفقيت‌هاي بيشتري در تمامي حوزه‌هاي شهري دست خواهد يافت و به مطالبات و خواسته‌هاي خود در سطح کلان سريع‌تر و با نتيجه بهتر خواهد رسيد.
فصيحي رامندي در خاتمه خاطرنشان کرد: مسائل سليقه‌اي، جناحي و گروهي بايد قالب فردي و موضع‌گيري‌ها شخصي باشد و همه مديران و مسئولين استاني در موضوعات استاني بايد متحد و هماهنگ عمل کنند.
پايان پيام/1672/ارديبهشت95


تصاویر مرتبط