سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

در جلسه کمیسیون شهرسازی ، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

هم اندیشی و بررسی مشکلات نواحی مشعلدار، چوبیندر و دانش با حضور شورایاران

جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با محوریت هم اندیشی و بررسی مشکلات نواحی چوبیندر، مشعلدار و دانش و با حضور شورایاران این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور علی فرمانی، فاطمه اشدری و ولی چگینی، دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی ،معاونین خدمات شهری مناطق و مدیران نواحی و شورایاران نواحی چوبیندر، مشعلدار و دانش و با هدف بحث و بررسی مشکلات این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در سخنانی در این جلسه ضمن اهمیت کارکردها و عملکرد شورایاران نواحی به عنوان بازوان شوراها خاطر نشان کرد: جلسات هم اندیشی در راستای شناسایی مشکلات و برطرف نمودن آنها موثر است و لذا شورایاران باید خدمات و اقدامات انجام شده و کارهای خوب را به اطلاع شهروندان و ساکنین برسانند.

وی تاکید کرد: هر جا مردم در کنار مسؤلین و مدیران بوده اند موفقیت حاصل شده است.

حق شناس رییس این کمیسیون نیز در سخنانی به استمرار جلسات هم اندیشی با شورایاران اشاره کرد و گفت:این جلسات به طور مستمر با شورایاران نواحی و مدیران مربوطه برگزار خواهدشد تا بتوانیم با شناسایی مشکلات در صدد رفع آنها برآییم.

ولی چگینی عضو این کمیسیون نیزبر لزوم توجه به آسفالت کوچه و خیابان‌ها در مناطق منفصل شهری تاکید کرد وگفت: امیدواریم با استمرار این جلسات نقص ها و کمبودها را شناسایی کرده و برای رفع آنها در اسرع وقت بکوشیم .

 براساس این گزارش؛رستمی و زینعلی از شورایاران ناحیه چوبیندر در سخنانی به بیان مشکلات این ناحیه از جمله خشک شدن درختان ورودی بلوار امام خمینی (ره) ،انتقال چهارشنبه بازار به مکان مناسب،بهسازی تابلوهای شهدا،فرسودگی لوله های آب، عدم خدمات زیرساختی، آسفالت کوچه ها، پرداختند.

در ادامه این جلسه ،دولتی شورایار ناحیه دانش نیز به بیان مشکلات  و کمبودهای این ناحیه پرداخت و گفت؛پل ورودی شهرک دانش و سازه ضعیف آن،ایجاد فضای سبز و زیباسازی ورودی شهرک،احداث مسیر پل امام علی( ع) به  شهرک دانش،و ناصرآباد،کمبود سالن ورزشی از جمله مهم ترین مشکلات این ناحیه می باشد.

میرزایی شورایار ناحیه ناصرآباد نیز در بخش دیگر این جلسه به بیان مشکلات این ناحیه از جمله اصلاحیه نقشه طرح هادی،آسفالت کامل خیابان اصلی و روشنایی آن،جدولگزاری و آسفالت کوچه ها و خیابان ها،نصب علائم راهنمایی در جاده اصلی،ایجاد پارک و فضای سبز،مکان یابی مناسب دوشنبه بازار،بیمه رانندگان تاکسی،آسفالت حیاط مدارس اشاراتی داشت.

قربانی شورایار ناحیه مشعلدار نیز به بیان مشکلات این ناحیه پرداخت و گفت:
احداث پل عابر پیاده ،تکمیل سالن ورزشی،فرسودگی لوله های آب،ورود بی رویه افاغنه، نبود کانکس پلیس،افزایش بی رویه سرقت، باند کندروی مشعلدار،عدم نصب پلاک و تابلو در کوچه ها،،جدولگذاری کوچه ها،نبود عابر بانک،وجود مشکلات امنیتی در مشعلدار از جمله مهم ترین مشکلات این ناحیه است.

 پس از بیان مشکلات مطرح شده توسط هر کدام از شورایاران نواحی، در ادامه هر کدام از مسؤلین نواحی مشعدار،چوبیندر و دانش به بیان توضیحات و اقدامات خود در خصوص حل مشکلات این نواحی پرداختند.

دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی نیز در سخنانی اظهار کرد:رسیدگی بیشتر به بوستانها در نواحی و آبیاری به موقع درختان،رفت و روب و انجام خدمات شهری در نواحی و تعیین اکیپ های رفت و روب و شستشو توسط سازمان مدیریت پسماند و استقرار اجراییات مستقل در نواحی و پیگیری ساخت و ساز غیر مجاز از جمله مواردی است که ضرورت دارد پیگیری شود.

گفتنی است؛ در این جلسه رییس و اعضای کمیسیون ضمن بررسی مشکلات نواحی بر لزوم پیگیری و مکاتبات اداری با برخی دستگاهها برای برطرف نمودن مشکلات تاکید کردند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط