یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در آئین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس:

مدیریت ترافیک از سیاستهای اصلی شورای ششم است/همراهی و همکاری مدیریت ارشد استان در حل مشکلات قابل تقدیر است

از نگاه باز استاندار و معاونت عمرانی ایشان در جلسات برای گره گشایی و رفع مشکلات مدیریت شهری نهایت سپاس و قدردانی را داریم و در این شرایط همکاری باید استفاده بهینه صورت گیرد و اگر ما به عنوان مدیریت شهری و شورا کم کاری کنیم باید خود را مورد سرزنش قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در آیین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس- نسیم شمال-قبالیه با بیان این مطلب در سخنانی اظهار کرد: یکی از سیاستهای اصلی شورای ششم مدیریت ترافیک است که در راستای تحقق این موضوع برنامه ریزی های اساسی انجام شده است.

وی ادامه داد: در طی سالهای اخیر برخی از پروژه های ترافیکی مهم محقق شده و برخی نیز بر زمین مانده که امیدواریم در سال جاری شاهد اجرایی شدن آنها باشیم.

فرمانی با بیان اینکه اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس در بودجه سال گذشته شهر لحاظ شده بود، خاطر نشان کرد: قرار داد تکمیل این پروژه ۲۴ ماهه است و با توجه به اینکه در اجرای آن تاخیر وجود دارد، امیدواریم تا در روند تکمیل و بهره برداری آن شاهد تسریع باشیم.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، یکی از سیاستهای مهم شورا توجه ویژه به مناطق کم برخوردار جنوب شهر می باشد تا بتوانیم با خدمت رسانی بیشتر به مردم که پای کار نظام ایستاده اند دین خود را به آنان ادا کنیم.

وی همچنین از جابجایی میدان مرکزی میوه و تره بار به عنوان یکی از کارهای بر زمین مانده یاد کرد.

فرمانی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضعی در خاک اسرائیل خاطر نشان کرد: این اقدام شجاعانه که در جواب حرکت ددمنشانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود قابل تقدیر است و این اقدام به دنیا و کشورهای سرکش نشان داد که ایرانی در مقابل هر گونه استکبار و زور گویی ها می ایستد و از تمامیت ارضی کشور خود دفاع می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش به حادثه آتش سوزی اخیر در خیابان شهید انصاری و ارتحال شهادت گونه آتش نشان فداکار قزوینی اشاره کرد و ضمن تسلیت به خانواده ایشان گفت: بررسی ابعاد حادثه در دستور کار شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفته است و با ایجاد کارگروه ویژه در این حوزه امیدواریم بتوانیم در حوادث بعدی شاهد عملکرد بهتری از مدیریت شهری باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط