چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

فاطمه اشدري در لايحه بودجه سال 95 شهرداري خواستار شد؛

تهيه تقويم زمانبندي و پيوست فرهنگي و اجتماعي براي پروژه هاي شهري

چند سالي است توجه به تدوين تقويم زمانبندي و تهيه پيوست هاي فرهنگي و اجتماعي براي تمامي پروژه هاي شهري را تأکيد مي کنيم، ولي متأسفانه تاکنون توجه جدي صورت نگرفته و بنابراين، خواستار توجه ويژه به اين موضوعات در سال آتي هستيم.

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فاطمه اشدري در جلسه تقديم لايحه بودجه سال 95 شهرداري قزوين به شوراي شهر، مديريت هنرمندانه در اجراي لايحه بودجه را بسيار مهم دانست و ادامه داد: گاهي پول و اعتبارات گره گشاي مشکلات مي شود، ولي در برخي موارد حلال مسائل نيست و با مديريت مناسب مي توان بسياري از امور را تحقق بخشيد.

وي با اشاره به تحولاتي که طي چند سال اخير با حمايت شوراي شهر و تلاش شهرداري در تمامي نقاط شهر براي رفاه حال شهروندان ايجاد شده افزود: طي چند سال اخير شهرداري توانسته براي مردم در تمامي نقاط شهر خدمات يکساني را ارائه دهد، ولي نبايد به اين مقدار قانع بود و براي رفع کمبودها و نواقص کوشيد.

اشدري تصريح کرد: برخي نواقص در شهر به دليل مديريت نادرست برخي ادارات و ارگانهاي خارج از مجموعه مديريت شهري صورت مي گيرد و براي رفع اين موضوع بايد راهکارهايي انديشيده شود تا حتي خدمات شهري که به همت متوليان امر انجام گرفته، تحت پوشش قرار نگيرد.

رئيس کميسيون فرهنگي شورا يادآورشد: چگونگي اقتصاد و معيشت مردم ارتباط خاصي با دستگاهها و متوليان شهري دارد و در شرايط سخت اقتصادي که شهروندان دچار تنگنا مي شوند، مي توان با اعتماد سازي بين مردم و شهرداري، شرايط را طوري رقم زد تا شهروندان در تمامي شرايط سخت و آسان ياور و همراه مجموعه مديريت شهري باشند.

اين عضو شورا در ادامه پيشنهادات خود را براي بهبود امور خدمات شهري در قزوين ارائه داد و گفت: پل ها و تقاطع هاي ايجاد شده در قزوين نبايد اين شهر را به حلقه مطلقه ورود ممنوع مسافران به داخل شهر تبديل کند و بلکه بايد آنان را براي ورود به شهر تشويق نمايد تا ضمن اقامت در آن از آثار و ابنيه تاريخي ديدن نمايند.

وي در خاتمه با تأکيد بر تقويت حوزه گردشگري شهر، ادامه داد: ارتقاء زيرساخت هاي گردشگري همچون حفظ و نگهداري باغستان ها به همراه باغ موزه باغستان در سال 95 و ايجاد گردشگاه هاي تفريحي و اقامتي از مهمترين اقداماتي است که مي تواند در دستور کار قرار بگيرد.

پايان پيام/1561/بهمن94    

 

تصاویر مرتبط