چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در صحن شورای اسلامی شهرقزوین؛

رویکرد مردمی مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی حفظ شود

مردمی کردن، فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی در کنار به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی از رویکردهای مهم این سازمان در برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،حجت‌الاسلام  یوسف  پور آرین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: بعد از گذشت سه سال از شهادت  سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باید زمینه این را فراهم کنیم که مراسم بزرگداشت امسال به صورت کاملاً مردمی برگزار شود.
 
وی افزود: راهبرد عملیات حاج قاسم استفاده از ظرفیتهای مردمی است لذا در استان قزوین سعی نمودیم تا با تکیه بر مجموعه های مردمی برنامه هایی را طرح ریزی نماییم.
 
وی تاکید کرد: همه دستگاهها در این خصوص تکلیف دارند و باید از برنامه ها پشتیبانی نمایند.
 
حجت الاسلام پور آرین ضمن تقدیر از  ایتهای شورا ومدیریت شهری قزوین در مردمی سازی برنامه ها خواستار مشارکت و هم افزایی شورای انقلابی  در اجرای برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شد.
 
وی همچنین به شعار امسال برنامه های گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و گفت:در سال گذشته برنامه ها با رویکرد بازخوانی شخصیت سردار دلها هدفگذاری شده بود اما در سال جاری با شعار راهبردی" عهد می بندم حاج قاسم شوم" برنامه ریزی ها صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: متولی امر تبلیغ دین ومکتب اسلام تنها سازمان تبلیغات اسلامی نیست بلکه لازم است تا سایر ارگانها نیز پای کار باشند ،لذا از شورای انقلابی شهر قزوین انتظار مضاعفی داریم تا حمایت و مشارکت های خود را در این حوزه بیشتر نمایند تا کارها با کیفیت لازم انجام شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط