سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی ۸ لایحه املاکی شهرداری قزوین

در جلسه کمیسیون شهرسازی،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین تعداد ۸ لایحه در حوزه املاک و توافقات شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص هر یک از لوایح تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا ،مدیران و کارشناسان مربوطه حوزه املاک و با هدف بررسی لوایح املاکی برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ لایحه شهرداری قزوین مبنی بر تغییر کاربری قسمتی از شش‌دانگ پلاک ثبتی از کشاورزی به صنعتی و تجاری مسکونی در سه راهی قدیم آباد و واگذاری زمین در ضلع جنوبی مسجد آقا معصوم واقع در کوچه صالحیه خیابان مولوی جهت احداث سرویس بهداشتی توسط هیات امنای مسجد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظر مثبت اعضای کمیسیون را جلب نکرد.

این گزارش می افزاید؛ در ادامه جلسه لایحه توافق با خانم ها حکیما و یزدی پور در اراضی باقرآباد مبنی بر واگذاری زمین جهت تجمیع به قطعه به قیمت کارشناسی و توافق با آقای زرآبادی و خانم مهاجر و توافق با آقای گرامی پور پس از بحث و بررسی مورد موافقت کمیسیون قرار گرفت.

گفتنی است؛ توافق با شرکت سرمایه گذاری هلال احمر ایرانیان نیز از دیگر لوایحی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ لایحه تعیین قطعات متعلق به طرفین توافق قطعات واقع در ملاصدرا خیابان معرفت بررسی شد.

همچنین، لایحه شهرداری مبنی بر در خواست آقای علی اکبر فرمانی پیرامون معافیت از کلیه هزینه‌های صدور پروانه از دیگر لوایحی بود که مورد بررسی قرار گرفت و به تایید اعضای کمیسیون نرسید.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط