4/14/2024

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد؛

یکی از خیابان های شهر و ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی به نام شهید چگینی نامگذاری شود

پیشنهاد می شود تا به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید چگینی ، یکی از خیابان های شهر قزوین و ستاد مرکزی آتش نشانی به نام این آتش نشان فداکار نامگذاری شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین ،در جلسه علنی شورا ضمن تسلیت به خانواده آتش نشان فداکار شهید محمد جواد چگینی به فرمایشات مقام معظم رهبری ( دامه برکاته) در مورد فداکارهای آتش نشانان اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان  باید قهرمانان کم‌ادّعا و با اخلاص نامیده شوند و همگان آنها را بشناسند و درس آنان را در خاطر نگه دارند.
 
وی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه آتش نشانی در مهار و اطفای حریق آتش سوزی در خیابان شهید انصاری ادامه داد:شهید چگینی جان خود را فدای خدمت به هم نوعان خود کرد و ضرورت دارد با همراهی مسئولین عنوان شهید خدمت را برای این آتش نشان فداکار در نظر بگیریم و پاسخگوی مطالبات به حق خانواده این مرحوم باشیم .
 
چگینی گفت: پیشنهاد می شود تا به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار، یکی از خیابان های شهر و  ساختمان مرکزی آتش نشانی شهرداری واقع در خیابان مولوی به نام شهید محمد جواد چگینی نامگذاری شود .
 
رییس کمیسیون مالی شورای شورای اسلامی شهرقزوینن همچنین خواستار اجرای مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای شاغل مشمول قانون کار درشهرداری قزوین شد.
 
چگینی در بخش دیگری از این جلسه که با دستور کار بررسی لایحه ادامه روند تملکات اراضی آستان امامزاده حسین (ع) و با حضور محمدزاده مدیر طرح برگزار شد خاطر نشان کرد:با همراهی و همکاری نهادهای کشوری و مسئولین ارشداستان شاهد اجرایی شدن طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع)هستیم و با همدلی و هم افزایی بیشتر می توانیم شاهد به ثمر نشستن و بار نشستن این انتظار چندین ساله باشیم
 
وی تصریح کرد: وجود آقای محمد زاده به عنوان مدیر طرح در کنار این پروژه آسایش و آرامش زیادی برای همگان خواهد بود چرا که تجربه و درایت ایشان در تصمیمات مثال زدنی است .
 
این عضو شورای اسلامی شهرقزوین در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن قدردانی ازعملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی این اقدام را نقطه عطف تاریخی دانست و گفت:سپاه با این اقدام شجاعانه و تحقق وعده صادق، هیمنه اسرائیل را در هم شکست ومعادلات منطقه وجهان را تغییر داد.

پایان پیام/

related images