3/18/2024

علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در نشست با شورایاران مطرح کرد؛

اهمیت توجه به نقش شورایاران در شورای ششم/اقدامات زیر بنایی مهمی در شورای ششم انجام شده است

در راستای تحقق شعار توجه به مناطق کم برخوردار تصمیمات خوبی اتحاذ شده و در بودجه سال آتی اعتبارات قابل توجهی درنظر گرفته شده تا بتوانیم شاهد توازن در برقراری ارایه خدمات و امکانات شهری باشیم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در نشست با شورایاران با بیان اینکه شورایاران به عنوان بازوان شورا در حل مسایل و مشکلات شهری می باشند اظهار کرد: شورایاران سرمایه‌های شهر و شورا هستند و به عنوان بازوی نظارتی ما در حل مشکلات و چالشهای شهری در سطح محلات نقش مهمی ایفا می کنند .
 
وی با اشاره به سیاست گزاری و تصمیمات خوب شورا در سال جاری و اجرای برخی پروژه ها در سطح نواحی گفت: خوشبختانه به همت اعضای شورا و مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی در سطح مناطق و نواحی شهری بودیم که از آن جمله می توان به پیگیری احداث سالن ورزشی ناصر آباد ،سالن ورزشی مشعلدار و سایر پروژه ها در بخش خدمات شهری اشاره کرد.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه درسال گذشته شاهد افزایش بی رویه در بخش عوارضات بودیم به همت اعضای شورا در سال آینده در اکثر موارد افزایش عوارض نخواهیم داشت و به نوعی باری روی دوش مردم نخواهیم گذاشت.
 
وی تصریح کرد: در راستای مدیریت شهری و در آمد بر آن هستیم تا از راهکارهای دیگری به دنبال درآمدهای پایدار باشیم که امیدواریم با تعاملات خوبی که با مدیریت ارشد استان وجود دارید بتوانیم درقزوین اتفاقات خوبی را رقم بزنیم .
 
 فرمانی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات زیر بنایی و روبنایی شورای ششم اشاراتی داشت و گفت: کارهای روبنایی در معرض دید شهروندان قرار دارد اما یکسری از اقدامات زیر بنایی که بسیار مهم نیز هستند از دید مردم ممکن است مخفی بماند در حالی که زحمات و تلاشهای زیادی برای به سرانجام رساندن آن ها در سطح شورا و شهرداری صورت گرفته است که می توان به تسویه بدهی به بانک شهر و یا انجام توافق با لشگر 16 زرهی قزوین اشاره کرد.
 
رییس شورای اسلامی شهرقزوین همچنین خاطر نشان کرد: این گونه اقدامات باعث خواهد شد تا در آینده ای نزدیک شاهد  اتفاقات خوبی در شهر قزوین از جمله تولید زمین و افزایش درآمدهای شهرداری باشیم.
 
فرمانی همچنین به اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث پارکینگ مکانیزه در بودجه سال آتی خبر داد وگفت: یکی از اقدامات مهم شورا در بودجه اختصاص اعتبار برای احداث پارکینگ مکانیزه می باشد همچنین در امور فرهنگی نیز مقرر شده تا دو سالن ورزشی در مناطق جنوبی شهر قزوین احداث شود .
 
به گفته وی ،به منظور حل مشکلات نواحی و محلات شهر قزوین طرح محله تا محله با هدف حضور در مساجد محلات از سوی شورا برنامه ریزی و اجرایی شد و این اقدامات در سال جدید نیز ادامه می یابد .
 
وی همچنین تصریح کرد: احداث بوستان باغستانی قرادآباد با رویکرد احیای باغستان و با محوریت بوستان خانوادگی  و احداث تقاطغ غیر همسطح دفاع مقدس از دیگر اقداماتی است که در سال آینده اجرایی خواهد شد و امیدواریم مورد رضایت شهروندان به ویژه نقاط کم برخوردار شهر قزوین قرار گیرد .
 
فرمانی  با بیان اینکه شعار شورای ششم نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار شهر بوده است خاطر نشان کرد: در این راستا برنامه ریزی ها انجام شده و اعتبارات نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانیم شاهد توازن در برقراری ارایه خدمات و امکانات شهری باشیم .

پایان پیام/

related images