11/21/2017

فصيحي رامندي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين تأکيدکرد:

اجراي طرح زوج و فرد تردد خودروها در محدوده مرکزي شهر براي کاهش بار ترافيکي

پيشنهاد ميکنم براي کاهش بار ترافيکي محدوده مرکزي شهر که در ساعات خاص با آن مواجهيم، طرح زوج و فرد تردد خودروها اجرايي شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ صحبت هاي کامل فرج اله فصيحي رامندي، رئيس کميسيون مالي و اقتصادي شوراي اسلامي شهرقزوين درباره موضوعات ترافيکي شهر به شرح ذيل است:

 

??در بخشهاي ترافيکي وقتي کاري در سطح شهر انجام ميشود، تنها در شوراي شهر درباره آنها تصميم گيري نميشود ولي آسيب هاي آن متوجه شوراست.

 

??موضوع مسدود شدن بخشي از خيابان خيام در شوراي ترافيک شهرستان و استان مطرح شد و پس از تصويب به شورا به عنوان مرجع نهايي آمد و مورد تصويب قرار گرفت.

 

??شوراي چهارم يکماه فرصت بررسي داشت تا پيوست اجتماعي آنرا تهيه نمايد، آقاي حبيبي معاون عمراني وقت استاندار به شورا آمد و علي رغم مخالفت شورا به اجرا تاکيد داشت و هشت ماه پس از آن با اعتراض شهروندان مواجه شديم و با اعلام مسوولان مربوطه بازگشايي شد.

 

??اگر تنها به شوراي شهر اجازه تصميم گيري در رابطه با موضوعات ترافيکي داده شود، آماده پذيرش تبعات آن نيز هست ولي معتقد به اجراي روند کنوني نيستيم.

 

??پيشنهاد ميکنم براي کاهش بار ترافيکي محدوده مرکزي شهر که در ساعات خاص با آن مواجهيم، طرح زوج و فرد تردد خودروها اجرايي شود.

پايان پيام/2964/آبان96