5/26/2024

بررسی هشت لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین هشت لایحه شهرداری مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور ولی چگینی،اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز، محمودی کلایه مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی ،عظیمی رییس اداره سرمایه انسانی منطقه دو و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش،لایحه سازمان پارکها و فضای سبز شامل ساماندهی سبزه میدان مینودر (کاسپین) در این جلسه مطرح شد و پس از بررسی مقرر شد تا شهرداری تکلیف اجرای این پروژه را توسط منطقه سه و یا سازمان فضای سبز مشخص نماید.

همچنین در بخش دیگر این جلسه لایحه شهرداری پیرامون اخذ مجوز برگزاری مناقصه نگهداشت مجموعه سعدالسلطنه برای سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۹ میلیارد ریال توسط محمودی کلایه مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی مطرح و جزییات آن تشریح گردید و پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

گفتنی است؛نظر به ضرورت بهره برداری از کلیه فضاهای تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه لایحه ای با عنوان  اخذ مجوز واگذاری سرای قهرمانی، بهشتیان و شبستان قیصریه با کاربری اقامتی،پذیرایی و کافه کتاب بانوان و با شرایط واگذاری پنج ساله با قابلیت تمدید تا هفت سال و کافه کتاب پنج سال به صورت مزایده عمومی در این جلسه مورد واکاوی قرار گرفت و تایید شد.

در ادامه جلسه دو لایحه سازمان ساماندهی مشاغل شهری در خصوص اجاره بهای ۹۳ باب کیوسک در شهر قزوین و همچنین طرح پیشنهادی پروژه ساماندهی کارگران فصلی با حضور اللهیاری ریس این سازمان بررسی شدند.

در بخش دیگر این جلسه،لایحه اخذ پیمانکار خدمات نظافت و رفت و روب در سطح منطقه دو به مدت یکسال توسط عظیمی رییس اداره سرمایه انسانی منطقه دو تشریح گردید و پس از بررسی مورد تایید قرار گرفت.

در این جلسه سه پروژه منطقه سه شهرداری مطرح شد و مقرر شد تا هر کدام از پروژه ها به صورت مجزا و با برآورد و جزییات به کمیسیون ارایه شود.

همچنین لایحه رنگ آمیزی جداول سطح منطقه سه از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی و تایید شد.

پایان پیام/

related images