4/23/2024

در جلسه کمیسیون شهرسازی ، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

هم اندیشی و بررسی مشکلات نواحی اندیشه، شهید بابایی و عظیمیه با حضور شورایاران

جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با محوریت هم اندیشی و بررسی مشکلات نواحی اندیشه، شهید بابایی، عظیمیه و اسماعیل آباد و با حضور شورایاران این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور علی فرمانی رئیس  و ولی چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، دوستی نسب مدیر هماهنگی امور نواحی ،معاونین خدمات شهری مناطق و مدیران نواحی و شورایاران نواحی عظیمیه و اسماعیل آباد، شهید بابایی و اندیشه و با هدف بحث و بررسی مشکلات این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

محسن حق شناس رییس این کمیسیون در سخنانی ضمن تاکید بر استمرار نشست با شورایاران نواحی اظهار کرد:  یکبار مشکلات کل نواحی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم و سپس نظام مسائل  را با حضور مدیر منطقه و مدیر ناحیه مورد پیگیری قرار می دهیم.

وی افزود: همچنین در  ادامه مسیر  موارد  مطرح شده توسط گروه نظارت و پیگیری شورا پیگیری خواهد شد و امیدواریم در صدد رفع مشکلات در اسرع وقت برآییم.

براساس این گزارش؛ حجت الاسلام انصاری شورایار ناحیه عظیمیه و اسماعیل آباد نیز در سخنانی به تشریح مشکلات این ناحیه از جمله نبود سیستم جمع آوری فاضلاب شهری،نبود سالن ورزشی ،نبود چراغ روشنایی در مسیر اسماعیل آباد،تیر برق های فرسوده در کوچه ها،ایجاد فضای سبز و بوستان،توجه به نظافت کوچه ها و نظارت بر نخاله های ساختمانی پرداخت.

در ادامه جلسه ،مسؤل ناحیه شهید بابایی و شهید بهشتی در سخنانی به بیان مشکلات این ناحیه از جمله هرس درختان در محلات تابعه این ناحیه، روکش آسفالت در برخی خیابانها و کوچه ها، توجه بیشتر سازمان عمران به منطقه،توجه به بهسازی بوستان‌های ناحیه،نظافت سرویس‌های بهداشتی،جدولگزاری در سطح ناحیه اشاراتی داشت.

همچنین مافی شورایار ناحیه اسماعیل آباد،نیز در سخنانی ضمن بیان مشکلات این ناحیه از جمله نامشخص بودن حریم رودخانه و جدولگزاری و آسفالت آن،تعیین تکلیف کوچه طلاییه و نظارت بر کار تاکسی ها خواستار تشکیل جلسات بررسی مشکلات در سطح این ناحیه شد.

در ادامه جلسه ،محمودی شورایار ناحیه اندیشه نیز به بیان مشکلات این ناحیه پرداخت و گفت:ساماندهی جاده اصلی و روکش آسفالت،تامین روشنایی جاده،درختکاری بوستان ،کمبود نیروی خدماتی پسماند،ساماندهی کوچه ها و رسیدگی به جداول ،کمبود وسیله نقلیه،نصب ست های ورزشی در جاده سلامت ،وجود افاغنه در منطقه، تعریض جاده قزوين به نجف آباد از جمله مهم ترین مشکلات این ناحیه است..

 پس از بیان مشکلات مطرح شده توسط هر کدام از شورایاران نواحی، در ادامه هر کدام از مسؤلین نواحی به بیان توضیحات و اقدامات خود در خصوص حل مشکلات این نواحی پرداختند.

گفتنی است؛ در این جلسه رییس و اعضای کمیسیون ضمن بررسی مشکلات نواحی بر لزوم پیگیری  با برخی دستگاهها برای برطرف نمودن مشکلات تاکید کردند.

پایان پیام/

related images