4/16/2024

فاطمه اشدری،

تقویم زمان بندی در پروژه های شهرداری تهیه شود

مدیریت شهری برای پروژه های عمرانی تقویم زمانی تعیین نماید تا بتوانیم بر اساس آن پاسخگوی مطالبات شهروندان در پیشرفت پروژه ها باشیم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا  با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل گفت:  اقدام غرور آفرین و دشمن شکن  در پاسخ به رژیم غاصب اسراییل، شمیم عطر پیروزی الهی را در جهان طنین افکن  کرد و گستراند؛ تشکر  و قدردانی واژه کوچکی است در مقابل ایثارگریها و رشادت‌ها و اقدام خردمندانه و مدبرانه سپاه ولایتمدار  و سربازان آقا امام زمان (عج) و فقط خدای متعال قدر می‌داند. دلاوران ، اجرتان با سیدالشهدا (ع).

وی در ادامه پیرامون لایحه شهرداری در خصوص ادامه تملکات اراضی محدوده طرح ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) اظهار کرد: سالهاست که شهروندان قزوین و ساکنین محدوده امامزاده حسین( ع) صبورانه و بی صبرانه منتظر ساماندهی اطراف آستان مقدس هستند که امیدواریم با کمک و همراهی مدیریت ارشد استان و  نهادهای کشوری بتوانیم شاهد تسریع در روند اجرای این طرح باشیم .
 
وی ادامه داد: توجه به کمبود زیرساختهای اقامتی در شهر گردشگری قزوین بسیار اهمیت دارد لذا باید شرایط اقامتی مناسب برای اسکان مسافران و گردشگران در این طرح درنظر گرفته شود.
 
به گفته اشدری ضمن در نظرگرفتن طرح جامع امام زاده حسین( ع) ،ضرورت دارد تا در طرحهای اصلاحی نظر شورای شهر حتما اخذ گردد و طرح به گونه ای اجرا شود که شهر و شهروندان به واسطه جبران آسیب‌ها و تاخیری که در روند اجرای طرح ایجاد شد، طی سرعت عمل در اجرای طرح  سهم بسزایی  سود ببرند .
 
وی با اشاره به حضور آقای محمد زاده به عنوان مدیر طرح ساماندهی آستان مقدس امام زاده حسین (ع) گفت: با وجود این مدیر با تجربه و فنی و قابل اعتماد در رکن پروژه امیدواریم شاهد اتمام سریع پروژه و اقدامات سرمایه گذاری با تدابیر لازم باشیم .
 
اشدری همچنین  با بیان اینکه این پروژه یکی از اولویتهای مهم شورای ششم است خاطر نشان کرد:ضرورت دارد تا مدیر پروژه هر گونه موانع و مشکلات بر سر اجرا را به اطلاع شورا برساند تا بتوانیم در جهت تسهیل اجرای پروژه و حل مشکلات اقدام نماییم.
 
رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرقزوین همچنین خواستار تقویم زمان بندی پروژه شد و گفت :بارها به مدیریت شهری قزوین تاکید کرده ایم که برای پروژه ها تقویم زمانی تعیین نماید تا بتوانیم بر اساس آن پاسخگوی مطالبات شهروندان در پیشرفت پروژه ها باشیم .

پایان پیام/

related images