9/24/2022

بررس هفت لایحه درجلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور مدیران و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد.

این گزارش می افزاید:در ابتدای این جلسه، استفساریه شهرداری قزوین مبنی بر تخفیف اجاره بهای حجره های سعد سعدالسلطنه در زمان شیوع کرونا و زمان شروع قرارداد حجرات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا مشمولین این لایحه از تاریخ اول تیرماه سال ۹۹ لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰متناسب با زمان شیوع کرونا از تخفیف در اجاره بها بهره مند شوند.

در ادامه این جلسه ،لایحه شهرداری قزوین پیرامون اخذ هزینه ارزش افزوده ناشی از اجرا و تغییر کاربری قطعات موسوم به آرش نیز با حضور نمایندگان مطلع شهرداری قزوین از جمله عصار زاده سرپرست درآمد شهرداری قزوین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر گردید مطابق با قانون، تعرفه تغییر کاربری مسکونی به تجاری از مالکان اخذ شود .

گفتنی است؛ لایحه افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در شش ماهه دوم سال جاری پس از بحث و بررسی مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

دراین جلسه همچنین، لوایح شهرداری قزوین پیرامون صدور مجوز انجام مناقصات ایستگاه بوئین زهرا و اجرای آسانسور در پایانه مسافربری قزوین و صدور مجوز انجام مناقصات برای بیمه های شهرداری بررسی ولایحه صدور مجوز برگزاری مناقصه برای خرید تجهیزات و دوربینهای نظارت تصویری از بررسی مورد تأیید قرار گرفت.

همچنین دراین جلسه، اعضای کمیسیون جزییات لایحه افزایش بهای کرایه اتوبوس های درون شهری قزوین و از جمله هزینه استهلاک ماهیانه یک اتوبوس و سایر هزینه های یک دستگاه اتوبوس درماه شامل سوخت ،بیمه، حقوق راننده و سود بهره برداری و برآورد بهای تمام شده ناوگان با قیمت‌های سال جاری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پایان پیام/

related images