سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد

کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح و نامه های واصله در تالار مردم این نهاد تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا، برجی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی،انتظاری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح و نامه های واصله در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛جزییات لایحه پیش نویس خواهر خواندگی فی مابین شهر ینجوان چین واقع در استان نینگ شیا و شهر قزوین با حضور انتظاری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین  بحث و بررسی شد و همخوانی و اشتراکات دو شهر مورد واکاوی قرار گرفت و مقر گردید تا دلایل متقن شهرداری برای خواهر خواندگی با این شهر به شورا ارایه شود.

در ادامه لایحه شهرداری مبنی بر  تجهیز آمفی تئاتر مدرسه باغچه بان با حضور برجی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی مورد بررسی قرار گرفت د تایید شد.

این گزارش خاطر نشان می کند؛لایحه استفاده از خانه موزه ابوترابی جهت خانه مداحان به صورت اذن در انتفاع مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در بخشی از این جلسه اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی شورا ضمن بیان اظهار نظرات خود پیرامون لوایح شهرداری خواستار تسریع در عملیاتی شدن افتتاح رادیو شهر و تجهیز این مرکز شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط