چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

علی فرمانی،

همت مضاعف معاونان و مدیران شهری در تحقق بودجه شهرداری/ خط اتوبوسرانی در نجف آباد راه اندازی شود

امیدواریم در عمر باقیمانده شورا بتوانیم با برنامه ریزی و همت جهادی برنامه های مدنظر شورا که در راستای عمران و آبادی بیشتر شهر قزوین و افزایش رضایت شهروندان است را در بودجه سال 1403 شهرداری محقق و شهری برای ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم کنیم .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که دستور کار بررسی کلیات لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد:معاونین و مدیران شهرداری که بازوان  اجرایی دربخش تحقق بودجه هستند بایدهمت مضاعف داشته باشند تا شاهد رضایت شهروندان و خدمتگزاری موثر به آنان باشیم.
 
وی ادامه داد: در سال گذشته بخشی از سیاستها و برنامه ریزی ها که در بودجه توسط شورای شهر طرح ریزی شد با همت مدیریت شهری و شهردار و معاونین ایشان به ثمر نشست و برخی از سیاستهای شورا نیر به دلایل مخلتلف به نتیجه نرسید که باید این موارد آسیب شناسی شود.
 
فرمانی در بخش دیگری از جلسه ، در پاسخ به برخی اظهار نظرهای اعضای شورا پیرامون لایحه بازار کار خاطرنشان کرد: بنده رای به این لایحه را مشروط به عدم پرداخت اضافه کاری و تعطیل کاری به نیروهای شهرداری نکرده ام و اگر قرار باشد از سمت خود استعفا دهم این ننگ را نخواهم پذیرفت . ما گفته ایم شهردار باید طبق قانون اضافه کار بدهد و ما نمی  توانیم هیچ دخالتی در موضوع پرداختی ها داشته باشیم .
 
وی همچنین در ادامه جلسه خواستار وحدت وهمدلی بیشتر اعضای شورا با همدیگر شد و گفت: اگر اعضای شورا از سخنان و اظهار نظرهای خود حمایت نکنند قطعا از مدیریت شهری هم نباید انتظار  داشته باشیم. لذا باید از همدیگر فارغ از نگاه سیاسی و هر گونه تفکری و با هر فردی که از حق دفاع می کند، همراه باشیم واز آن دفاع کنیم.  
 
فرمانی  تاکیدکرد: به عنوان عضو شورا نسبت به حقوق قانونی شهروندان مسئول هستم و از آن دفاع می کنم همچنین درمورد پرداخت بازار کار نیز پیگیری می کنم که کارگران به حق و حقوق قانونی خود برسند.  
 
رییس شورای اسلامی شهرقزوین، در ادامه جلسه  که به بررسی لوایح شهرداری اختصاص داشت خواستار پیگیری و راه اندازی خط ایستگاه اتوبوس در نجف آباد شد و گفت: یکی از مطالبات مردمی از نجف آباد راه اندازی خط اتوبوسرانی دراین منطقه است که ضرورت دارد تا سازمان اتوبوسرانی به این مطالبه مردم توجه کند، همچنین می توان به صورت آزمایشی این خط را راه اندازی کرد و اگر به نتجیه برسیم که مورد استقبال و استفاده مردم است خدمات بیشتری در این حوزه به شهروندان ارایه شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط