سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶

نائب رییس شورای اسلامی شهرقزوین؛

از ظرفیت کانون وکلا در معاضدت حقوقی کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر قزوین استفاده شود

با استفاده از ظرفیت معاضدت حقوقی کانون وکلا نقطه ضعف چندین دوره‌ای شورای شهر قزوین برطرف می‌شود و به این ترتیب بسیاری از مصوبات شورای شهر با وجود ناظر حقوقی بدون ایراد و مشکلات قانونی نوشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور رییس کانون وکلای دادگستری استان برگزار شد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت حقوقی کانون وکلا در شورا اظهار کرد:یکی از مشکلات شوراهای اسلامی شهر در همه ادوار بحث‌های حقوقی است، لذا با توجه به تنوع تخصص وکلای دادگستری پیشنهاد من این است که در تفاهم‌نامه با کانون وکلای دادگستری موضوع معاضدت حقوقی کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر قزوین مطرح شود و از توان مشاوران حقوقی استفاده شود.
 
وی افزود: با استفاده از ظرفیت معاضدت حقوقی کانون وکلا نقطه ضعف چندین دوره‌ای شورای شهر قزوین برطرف می‌شود و به این ترتیب بسیاری از مصوبات شورای شهر با وجود ناظر حقوقی بدون ایراد و مشکلات قانونی نوشته می‌شود.
 
به گفته نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین بهره مندی از توان مشاوران حقوقی کانون وکلا بسیاری از ایرادات و کمبودها در حوزه حقوقی شورای شهر را برطرف خواهد کرد.
 
وی در بخش دیگری ازاین جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت پیرامون واگذاری 17 قطعه زمین به صورت مزایده گفت: با توجه به وضعیت رکوردی خرید و فرو ش در  بخش زمین و مسکن پیشنهاد می شود به صورت محدود و تا سقف 100 میلیارد تومان درصدی تخفیف در قیمت های کارشناسی ارایه شود تا بتوانیم رغبت شهروندان برای خرید زمین درمزایده های شهرداری را افزایش دهیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط