سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶

اللهیاری،

مساعدت بیش از یک میلیارد تومانی شورا و شهرداری قزوین به مراسم معنوی اعتکاف

اعضای شورای اسلامی شهرقزوین با لایحه مساعدت یک میلیارد و250 میلیون تومانی شهرداری قزوین در برگزاری مراسم اعتکاف موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،قاسم اللهیاری، دبیر و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این که نقش اعتکاف در سازندگی جوانان و نوجوانان بسیار مشهود و تأثیرگذار است، اظهار کرد: مراسم اعتکاف، بهترین فرصت برای خودشناسی و تقویت هویت دینی جوانان است و ضرورت دارد تا برای حمایت از این مراسم ردیف اعتباری در بودجه شهرداری برای سال آتی نیز لحاظ شود.

 اللهیاری عنوان کرد: در سالهای گذشته دیدن اشک های نوجوانانی که حاضر بودند برای فرصت عبادت با خداوند پول پرداخت کنند اما به دلیل کمبود زیر ساخت ها پشت درب مساجد می ماندند بسیار زیبا و درعین حال جای تٵمل داشت و امیدواریم با مساعدت صورت گرفته ظرفیت ثبت نام ها افزایش یابد.

وی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه مساعدت در برگزاری مراسم اعتکاف گفت:خودسازی و رسیدن به قرب الهی مهم‌ترین اثر اعتکاف بر جوانان است و لذا با اشاره به درخواست ستاد مردمی اعتکاف انتظار می رود که با پرداخت یک میلیاردو 250 میلیون تومان اعتبار از سوی مدیریت شهری قزوین بتوانیم شاهد افزایش آمار ثبت نامی از علاقه مندان به حضور در این مراسم معنوی باشیم .
 
 اللیهاری افزود: حضور جوانان در اعتکاف هجمه فرهنگی دشمن را علیه این قشر از جامعه خنثی می‌کند و لذا بایدبتوانیم آمار بیشتری از علاقه مندان به حضور درمراسم اعتکاف را درنظر بگیریم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط