سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

چگینی ،

ایجاد غرفه های خدماتی و فرهنگی در سطح بوستانهای شهر

ایجاد غرفه های خدماتی و فرهنگی در بوستانهای سطح شهر باعث خود کفایی سازمان پارکها و همچنین افزایش رضایت مندی شهروندان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین ،در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد:در راستای خودکفایی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری پیشنهاد می شود تا غرفه های فروش محصولات فرهنگی و خدماتی در سطح بوستانهای سطح شهرقزوین ایجاد شود .
 
وی افزود:این غرفه ها می تواند توسط فراخوان و از طریق مشارکت با سرمایه گذار راه اندازی شود .
 
به گفته چگینی، می توانیم با راه اندازی این غرفه ها هم در جهت اشتغالزایی و ایجاد درآمد برای سازمان پارکها و همچنین ارایه خدمات خوب به شهروندان و درنهایت انتفاع شهرو شهروندان گام برداریم .
 
رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین، دربخش دیگری از سخنانش گفت:در اردیبهشت ماه سال جاری نامه ای از سوی این کمیسیون مبنی بر ارایه آمار واطلاعات مالی از جمله  اعتبارات تخصیص یافته به سازمانها، درآمدهای استحصال شده ،هزینه های عمرانی و پروژه ها،هزینه های جاری به شهرداری ارسال  شد که علی رغم ارسال مجدد نامه درخرداد ماه  تاکنون این اطلاعات در اختیار ما قرار نگرفته است و با توجه به درپیش بودن فصل بودجه ضرورت دارد تا موارد مذکور و درخواستی به کمیسیون مالی ارایه شود.
 
 رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین همچنین خواستار پیگیری طرح های پیشنهادی مبنی از جمله پیگیری صندوق امدادولایت و تخصیص اعتبار برای ساختمان ناحیه امامزاده حسین (ع )شد و گفت: این موارد نیز  هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط