پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در پی حادثه تروریستی کرمان

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام بشرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین


شهادت جمعی از هموطنان مان در گلزار شهدای کرمان، در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد.

 این اقدام فجیع تروریستی، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل ملت ایران را اثبات کرد که در آن خون پاک انسان هایی بی سلاح و بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخته شد، تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است؛ هر چند اقداماتی از این دست نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی باز دارد و به اذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.

اینجانبان با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های عزادار، این فاجعه ناگوار را به حضرت صاحب الزمان(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان و مردم عزیز ایران تسلیت عرض می کنیم و از درگاه خدای متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و هم نشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای مجروحان، شفای عاجل مسألت داریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین

پایان پیام/

تصاویر مرتبط