سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

بررسی سه لایحه شهرداری در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

کمیسیون تلفیق مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری با شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری با شهرسازی،خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا،بهنام زاده مدیر املاک،ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری، خلجی سرپرست اداره درآمد و محبوبه صالحی مسؤل درآمدمنطقه چهار و با هدف بررسی دولایحه مربوطه شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛در ابتدای این جلسه، لایحه جذب سرمایه گذارحقیقی و حقوقی برای مجتمع کارگاهی بیدستان با حضور ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری و بهنام زاده مدیر املاک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین جزییات این لایحه شامل امکانات و کاربری های پیشنهادی، انتقال مشاغل مزاحم،میزان مساحت فضاهای پیشنهادی،مجموع هزینه و آورده سرمایه گذار و میزان قدرالسهم شهرداری و سرمایه گذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه جلسه،لوایح شهرداری قزوین پیرامون عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر کاربری ملک آقای آقامعلی ابراهیمی و ملک آقای نجفی در بلوار ارتباطات با حضور خلجی سرپرست اداره درآمد شهرداری و مسؤل درآمد منطقه چهار مورد بررسی و تایید قرار گرفت .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط